Forbes Israel Logo

נחטפות כמו לחמניות: בתוך שבוע נמכרו 34 מתוך 44 דירות בפרויקט “נאות דוד 2” באופקים

יותר ויותר משקיעי נדל"ן מגלים את הפוטנציאל בעיר אופקים. לאחר מינויו של איציק דנינו לראשות העיר אופקים, אחרי שנים בהם ניהלה את העיר ועדה קרואה, איפשר הפשרת שטחים לטובת קידום פרויקטים נדל"ניים ובהם שכונות חדשות. אין ספק שגם הטבת המיסוי לה זכאים רוכשים חדשים מהמדינה בגובה 13% מהווה מגנט למי שעד כה לא סימנו את העיר כיעד עבורם, כמו גם סלילת הכביש החדש מבאר שבע לאופקים שאמורה לקצר את זמן הנסיעה בין הערים מ-18 דקות כיום עד 10 דקות בלבד.

הדמיה של הפרויקט | צילום: יח"צ

כך, למשל, בחברת שיווק הנדל"ן "תלתן החזקות ופרויקטים" מדווחים כי בתוך שבוע מכרו לא פחות מ-34 מתוך 44 דירות המוצעות למכירה בפרויקט "נאות דוד 2" בשכונה החדשה "קרית מנחם" באופקים, אותו תיכנן האדריכל יוסי כהן. מדובר בפרוייקט יזמות של החברה הקבלנית האחים אוזן, אשר מרבית דירותיו נמכרו למשקיעים אשר זיהו את הפוטנציאל באזור וכן במודל המחיר הייחודי, המאפשר לרוכשים למכור את הדירה בנקודות יציאה בכל אחד משלבי הפרויקט. בין המשקיעים ניתן גם למצוא תושבי באר שבע שרכשו פנטהאוז באופקים של 172 מ"ר עם מרפסת שמש של 125 מ"ר במחיר 4 חדרים בבאר שבע.

לאור העובדה שלפרויקט "נאות דוד 2" אושרה תב"ע המאפשרת בניה נמוכה בלבד, הרי שהוא מורכב מבנייני בוטיק בני שלוש קומות, שנראים כמו וילות לכל דבר, עם חמש דירות בלבד בכל בניין. הדירות הן עם חניה רשומה בטאבו ובעלות מרפסות ענקיות, החל מ-27 מ"ר למרפסת בדירות של ארבעה חדרים, חמישה חדרים, דירת גן ופנטהאוז.

טנא | צילום: יח"צ

אילנה טנא, בעלים ומנכ"לית חברת "תלתן החזקות ופרויקטים" העריכה את הצלחת הפרויקט בזכות היותה של אופקים בפתחו של זינוק נדל"ני. "לעיר יש תכניות תב"ע מאושרות והסכם גג מול הממשלה של אלפי יחידות דיור. כך שכל התשתיות בשכונה יהיו בידיים טובות, והתכנית כבר יצאה לדרך. התלהבות המשקיעים כל כך גבוהה, כך שמרבית הדירות נמכרות בשלבי הפרי סייל, מה שמעיד על האטרקטיביות ועל האמון של המשקיעים בהתפתחות האזור".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.