Forbes Israel Logo

נחיתה רכה: מגדל יוקרה חדש בניו יורק יציע לדיירים שירות קונסירייג' להזמנת טיסות פרטיות

בפאתי מנהטן נבנה בימים אלו גורד שחקים מיוחד, אשר צפוי לאכלס עשרות דירות יוקרה עבור רבים מעשירי העיר. הפרויקט היוקרתי כבר מוכר ברחבי ניו יורק תחת השם "רחוב מרי 111" (על שם הכתובת בה הוא מוקם) וצפוי להתנשא לגובה של כ-240 מטרים מעל פני הקרקע, אך עבור תושביו העתידיים, כך נדמה, רק השמיים הם הגבול – ולא מדובר במטבע לשון בלבד. ככה זה כשאתה גר בבניין הראשון בעולם אשר מציע לדייריו שירות טיסות פרטי, אשר מאפשר לכל דייר להזמין כלי טיס פרטי בהתראה של שעות בודדות בלבד.

ה-"מרי 111" הפך לשם דבר בקרב עולמות היוקרה והלייף-סטייל, והוא נחשב כבר כעת לחלוץ "הדור הבא" של מגדלי היוקרה בעולם. מלבד לדירות הפאר המרשימות ולמיקום המבטיח, בהנהלת הפרויקט מספרים על מאמצים אדירים אשר הושקעו בכדי לספק את כל צרכיהם של הדיירים העתידים בבניין – ומדובר, כאמור, בשירותים מורכבים הרבה יותר מחדר כושר או מבריכה משותפת.

חלוץ "הדור הבא של מגדלי היוקרה". מרי 111 | הדמיה: מתוך אתר החברה

בהנהלת החברה הבינו כי אם בכוונתם באמת להפוך ל"חלוצי הדור הבא" של מגדלי היוקרה, הם חייבים להבין לעומקם את צרכיהם של אותם דיירים עתידיים. לאחר שעות ארוכות של שיחות, מחקר וראיונות שערכו בתחום, הם הבינו מהו התחום בו יוכלו להציע שירות חדשני ומהפכני: התעופה הפרטית. לשם כך, השבוע חתמה החברה על הסכם שיתוף פעולה מסקרן עם חברת Blue Star Jets, וכעת מתבררים גם פרטי ההסכם – והתנאים מהם ייהנו הדיירים בבניין.

חברת Blue Star Jets זיהתה את הפוטנציאל הקיים בשוק כבר לפני מספר שנים, והחלה להציע שירותי תעופה פרטיים לעשירי ארה"ב. קהל היעד של החברה הם אנשים שכסף, איך לומר, הוא ממש לא הבעיה שלהם – אך למרות זאת הם לא מחזיקים ברשותם מטוס פרטי. אותם אנשים, האמינו מייסדי החברה, לא יחששו להוציא סכומי כסף גבוהים עבור השכרה קצרת טווח של מטוס פרטי אשר יתאים לצרכיהם, ואשר יגיע כבר עם טייס וצוות אוויר לזמן הטיסה. החברה מחזיקה כיום בצי של מעל ל-5,000 כלי טיס ברחבי העולם, החל ממסוקים ל-5 נוסעים ועד למטוס איירבוס A380 ללמעלה מ-50 נוסעים.

כעת, כאמור, צי המטוסים של החברה יעמוד גם לרשות הדיירים העתידיים בפרויקט היוקרה המדובר ביותר במנהטן. הנהלת החברה תעמיד לרשות הדיירים שירות קונסירייג' מיוחד אשר יפעל 24 שעות ביממה, במסגרתו יוכלו גם להזמין טיסה פרטית לכל יעד שיבחרו. בין אם מדובר בנסיעת עסקים למזרח הרחוק, בחופשה זוגית באירופה או בטיסה פנימית בתוך ארה"ב – המטוס הפרטי אשר יבחרו ימתין להם בשדה התעופה בניו יורק 4 שעות בלבד לאחר ביצוע ההזמנה. למקרה שחששתם, מנהל טיסה מיוחד מטעם החברה יצור קשר עם הדייר המזמין בכדי לוודא פרטים אודות הטיסה – איזה אלכוהול יעדיף, איזה אוכל, האם ישנו סרט מיוחד אשר הוא חפץ לראות והאם ישנן בקשות מיוחדות כלשהן.

"שמנו לנו יעד לספק לדיירי ה'מרי 111' שירותים מתחשבים, משמעותיים וייחודיים. הסכם שיתוף הפעולה האסטרטגי עם חברת Blue Star Jets נובע מהבנה מעמיקה של הצרכים המקצועיים והאישיים של הלקוחות שלנו", אמר אחד מהיזמים בבסיס הפרויקט, ווינסטון פישר. לדבריו, רבים מהדיירים העתידיים מחזיקים בעוד מספר בתים ברחבי ארה"ב, או שהם נדרשים לנסיעות עסקים דחופות. לכן, הוא מאמין, הדיירים ישמחו לשלם מעט יוצר כסף בכדי לטוס במטוס פרטי בשעה הנוחה להם ובנוחות המרבית – והכל בטלפון אחד או לקונסרייג' בכניסה לבניין.

אז כמה יעלה השירות המפנק? על פי הודעת החברה, אמנם דיירי הפרויקט המדובר הם אנשים עשירים במיוחד (לבטח אלו אשר ישתמשו בשירות החדש), אך הם עדיין יזכו להנחה משמעותית ביחס ליתר לקוחות החברה. הדיירים אשר יזמינו מטוס בגודל קטן או בינוני יזכו ל-10% הנחה (מחיר ההזמנה תלוי במשך הטיסה ובכמות הנוסעים, אך טיסה פנימית ממוצעת במטוס קל עולה כ-125,000 דולר). דיירים אשר יזמינו מטוס גדול יזכו ל-20% הנחה מהמחיר המלא, אשר עומד בממוצע על 300,000 דולר. אם תרצו להזמין הליקופטר עד לפתח הבניין, אגב, תידרשו לשלם 30,000 דולר "בלבד".

מיועד לאנשים שכסף אינו מהווה מכשול עבורם | צילום: מתוך אתר החברה

מדובר אמנם בסכומים גבוהים במיוחד (בטח ביחס למחיר כרטיס במטוס רגיל, גם אם במחלקה ראשונה), אך כנראה שלדיירי פרויקט היוקרה העתידי זה לא ממש מפריע. עד כמה עמוקים חשבונות הבנק של הדיירים יעידו מחירי הדירות בבניין: דירה בה חדר שינה יחיד בגודל 73 מ"ר בקומה השמינית, למשל, עולה כיום 2.025 מיליון דולר, בעוד דירת 4 חדרים בגודל 312 מ"ר בקומה ה-54 תעלה לכם 15.15 מיליון. אם תתפסו גבוה אף יותר תמצאו כמובן את הפנטהאוזים היוקרתיים, אשר מוצעים למכירה עבור 17.5 מיליון דולר כל אחד.

בניית הפרויקט היוקרתי החלה בחודש יוני האחרון, ועד היום הספיקו היזמים למכור כ-50% מסך הדירות בבניין. להערכתם, חציו השני של הבניין יימכר גם הוא במהרה הרבה בטרם יושלם תהליך הבנייה. אז אם גם אתם מעוניינים להזמין מטוס פרטי מבלי לצאת מהבית, לגור בדירת יוקרה בלב ניו יורק וכמובן, כסף אינו מהווה מחסום עבורכם – ה"מרי 111" מחכה לכם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.