Forbes Israel Logo

זוהר ובריא: 5 סדרות חדשות לטיפוח השיער שכדאי שתכירו

בשנים האחרונות העדיפויות בכל הנוגע לטיפוח השיער השתנו - רבים זונחים את הטיפולים המזיקים ובוחרים להתמקד בשגרת טיפוח נקייה. הנה כמה הצעות

כשמגפת הקורונה פרצה, המכירות כמעט בכל קטגוריות הביוטי ירדו מיד – למעט טיפוח שיער. זה מוכיח שדבר אחד בטוח: לאנשים אכפת מאוד מהשיער שלהם, בין אם הם יוצאים או נשארים בבית. אבל העדיפויות השתנו. "לפני הקורונה, אני חושבת שהיינו קשוחים יותר בכל מה שקשור לשיער שלנו", אומרת מעצבת השיער מלוס אנג'לס, ריאוונה קאפרי. "בין אם זה היה קרטין, שהוא חדש בעשור האחרון, הבהרות וגוונים, או שימוש יומיומי בכלים חמים, כמו מחליק שיער או פן, קרה כל כך הרבה נזק לשיער באופן קבוע".

כעת, רבים מתמקדים מחדש באיפוס ההרגלים הקודמים ובבניית שגרת טיפוח לשיער חזק יותר, בריא יותר, ובסופו של דבר, עם תחזוקה נמוכה יותר. למרבה הצער, בעיה נוספת צצה. הרבה יותר אנשים מבחינים בנשירת שיער בפעם הראשונה. "זה הדבר הראשון שאני רואה עכשיו", אומרת דוריס דיי, רופאת עור מניו יורק. אירועי חיים מלחיצים – כמו מגיפה – עלולים לגרום למעבר של השיער משלב הצמיחה לשלב מנוחה, וכתוצאה מכך מתחילה נשירת שיער כעבור שלושה עד ארבעה חודשים, מציינת דיי. האובדן יכול להיות מתמשך ולהימשך זמן רב לאחר הלחץ הראשוני. אבל אל תדאגו יותר מידי (לפחות לגבי טיפוח השיער), הנה סדרות טיפוח חדשות שיורידו מכם את נטל החיפוש אחר מוצרים לשגרה יומיומית שתסייע בהשגת מראה שיער בריא ויפה יותר.

סדרת המוצרים החדשה של נטורל פורמולה, ווליום אינטנס, מבטיחה להעניק לשיער דק ועדין נפח באמצעות קומפלקס קרטין וביוטין שמעניקים לשיער, לאחר כל חפיפה, מראה מלא ובריא יותר. הסדרה כוללת שמפו ומרכך, שניהם מכילים קרטין מועשר בנוסחה כפולה שמסייע לשמירה על סיב השערה ויוצר ציפוי הגנה חיצוני העוטף ומחליק את סיב השערה לכל אורכה; וביוטין – פרו-ויטמין B7 שמסייע לשמירה על סיב השיערה ומניעת אובדן לחות וגמישות. הם אינם מכילים פרבנים, SLS, פתלאטים ושמן מינרלי. [29.90 שקל (כל אחד) לתכולת 400 מ"ל, בסופר-פארם].

שמפו מעצים נפח מסדרת ווליום אינטנס של נטורל פורמולה. צילום: דוד גורפינקל
שמפו מעצים נפח מסדרת ווליום אינטנס של נטורל פורמולה. צילום: דוד גורפינקל

המוצרים בסדרת PRO LONGER של לוריאל פרופסיונל מתאימים לחידוש האורכים והקצוות. הסדרה, שכוללת שמפו, מסכה, סרום טיפול חדשני וראשוני מסוגו Ends Filler שממלא את קצוות השיער הארוך וקרם לחידוש מיידי והגנה מחום, מוגנת בפטנט Filler-A100 ומורכבת משני מרכיבים פעילים: פילוקסן, שידוע כמרכיב הפועל מהשורשים ועד הקצוות, תוך התמקדות באזורים שבירים. פעולתו המתמשכת חודרת לסיבי השיער ומעבה אותם; ופוליקווטרניום, מרכיב היוצר שכבת מגן המחזקת את הסיבים, ומתמקד ספציפית בקצוות. במותג מבטיחים תוצאות כבר מהשימוש הראשון. (90-209 שקל, במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל ברחבי הארץ ובייעוץ עם מעצב השיער).

לוריאל פרופסיונל סדרת פרו לונגר. צילום: יח"צ חו"ל
לוריאל פרופסיונל סדרת פרו לונגר. צילום: יח"צ חו"ל

ב-GLISS, מותג טיפוח השיער מבית שוורצקופף, משיקים סדרה ייעודית לטיפול בקרקפת (Gliss Nutri Balance Repair). הפורמולה החדשנית מכילה שורש ג'ינסנג ומי עץ הליבנה, שמחזקים את מעטפת החומצה של הקרקפת ובכך משקמים את השערה מבפנים. הסדרה כוללת 4 מוצרים: שמפו עדין לאיזון והזנת הקרקפת, מרכך לאיזון והזנת הקרקפת, פילינג עדין לטיהור הקרקפת ומרכך ספריי לאיזון והזנה. כולם ללא סיליקון או צבעים מלאכותיים. (18.90-32.90 שקל, ברשתות השיווק והפארם).

GLISS סדרת נוטרי באלנס לקרקפת. צילום: הנקל חו"ל
GLISS סדרת נוטרי באלנס לקרקפת. צילום: הנקל חו"ל

האקלים הישראלי, ובעיקר הקיץ הארוך והשמש החזקה, שיחד עם מי הים והבריכה מזיקים אוד לשיער, הביא לינוי בואניש להקים מותג ישראלי חדש שמוצריו מתאימים לאקלים בישראל. בואניש, שגדלה בצרפת, הבחינה לאחר חזרתה לישראל בשינוי שהשיער שלה עובר, הוא איבד את הברק, נחלש וניזוק מהמזג האוויר הישראלי, מהלחות, המלחים והשמש היוקדת. היא החל לחקור את הנושא לעומק, ונזכרה בשמן שקדים של אמה מילדותה, ופיתחה מוצרי טיפוח לשיער תחת המותג JOLI, אשר יחזקו את אותו מנזקי האקלים וישמרו על הברק ועל השיער חזק ובריא.

JOLI HAIR CARE שמפו מתוך מארז "סוף שבוע באילת" בתוספת קרטין. צילום: יח"צ
JOLI HAIR CARE שמפו מתוך מארז "סוף שבוע באילת" בתוספת קרטין. צילום: יח"צ

מוצרי המותג: מארז "שקיעה בים המלח" – לשיער בינוני-שמנוני עם מינרלים מים המלח; מארז "סוף שבוע באילת" שמפו מעניק לחות עם שמן ארגן ומסכת קרטין; מארז "ארוחת ערב בתל אביב" – הדרך הטובה ביותר להשיג פן מושלם; שמן שיער "מסיבה בחיפה"- על בסיס שמן שקדים ודבש, לבנייה מחדש של השערה ו"דייט בפריז" – בושם לשיער. (70-180 שקל, באתר המותג).

גם בסיסלי פריז מתמקדים בטיפול בקצוות השיער עם באלם חדש להזנה ושיקום, Restructuring Nourishing Balm for hair lengths and ends. הבאלם מהווה טיפול טרום-שמפו, מעניק הזנה עמוקה לשיער פגום, יבש ושביר. הוא פועל על סיבי השיער, לשחזור ולבנייה מחדש. (479 שקל, ברשתות הפארם).

באלם להזנה ושיקום קצוות השיער של סיסלי פריז. צילום: Sisley-paris.com
באלם להזנה ושיקום קצוות השיער של סיסלי פריז. צילום: Sisley-paris.com

תמונות קאבר: Shutterstock

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.