Forbes Israel Logo

נלחמים גם בקורונה: מייבשי הכביסה החדשניים של 2021

מייבשי הכביסה מהדור החדש של Beko מבטיחים לייבש ביעילות תוך שמירה על הבד, לחסוך באנרגיה והכי חשוב - לשפר משמעותית את איכות החיים שלכם. אלה הסיבות למה

מותג מכשירי החשמל הבינלאומי Beko משיק מייבש כביסה חדשני, לצד קו מוצרי חשמל ייחודי שכל מוצריו כוללים אפשרות חיטוי, בין אם של כלי אוכל במדיח הכלים או של הבגדים במכונת הכביסה והמייבש.

מייבש הכביסה מהדור החדש (DHX 93460W), שהופך את החיים לקלים הרבה יותר והפך למכשיר חובה בכל בית, בעיקר בתקופת הקורונה, מבוסס טכנולוגית HeatPump, טכנולוגיה חדשנית שגם מפחיתה את צריכת האנרגיה, מאפשרת ייבוש כביסה עד 9 ק”ג ביעילות בטמפרטורות נמוכות יותר ועושה שימוש חוזר באוויר החם; והוא עושה את זה מצוין. הנה הסיבות למה:

פרט לנראות החדשנית שכוללת דלת שקופה, גלגל שליטה מרכזי ופאנל הפעלה בעברית, ממשק ההפעלה ידידותי והשימוש במייבש נוח במיוחד – בין מדובר על מגירת אגירת המים, ניקוי המסנן או האפשרות לשנות את כיוון פתיחת הדלת.

האפשרות לייבש 9 ק"ג אינה ברורה מאליה. ברוב החברות תאלצו לבחור בין מייבשים של עד 8 ק"ג, כאשר פער המחירים על כל תוספת ק"ג גבוהה יחסית. בנוסף, התוף הגדול יותר לא גרם למייבש לגדול משמעותית.

מייבש הכביסה מהדור החדש של Beko. שיפור משמעותי באיכות החיים שלכם. צילום: יח"צ
מייבש הכביסה (מימין) מהדור החדש של Beko. שיפור משמעותי באיכות החיים שלכם. צילום: יח"צ

המייבש מציע מגוון רב של תוכניות ייבוש, החל מתוכנית ייבוש פריטי כותנה, ייבוש מוגבר, תוכנית לשמיכות, תוכנית לגיהוץ ועוד, כולן כוללות את הפונקציה של הפסקת הייבוש באופן אוטומטי, לפי מצב הבגדים. בשלל התוכניות שבדקנו המייבש קיצור את משך הייבוש באמצעות חיישני הלחות. ניתן לבחור בין התוכניות באמצעות גלגל נוח לשימוש ובהמשך לבחור את רמת הייבוש הרצויה.

טכנולוגיית ה-Heatpump מאפשרת למייבש לעשות שימוש חוזר באוויר החם ובכך לחסוך משמעותית בזמן ובאנרגיה (דירוג אנרגטי A) וגם לשמור על הבגדים. חידוש נוסף שנועד לשמור על בד הוא מבנה התוף הייחודי בצורתץ גלים וסיבובי הכריס-קרוס.

אל התכונות הללו מצטרפים פיצ’רים נוספים, כמו נעילת ילדים, תאורה פנימית, תוכנית למניעת קמטים ועוד שלל אפשרויות שמצאנו אותן כמקלות על החיים וכשומרות על אורך חיי הבגד. (אצל המשווקים ואתרי הסחר המורשים). 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן