Forbes Israel Logo

נסיעה יקרה ובטוחה: כלי הרכב המבטיחים ביותר לשנת 2019

קטגוריות הרכב הישנות הולכות ומיטשטשות במהירות טורבו. היום אפשר למצוא מכוניות SUV מהירות ומעוצבות כמו מכוניות ספורט לוהטות. בין מכוניות הנוסעים תמצאו כמה דגמי קופה עם ארבע דלתות במקום שתיים, עם מראה ששייך למסלול מרוצים ושימושיות ששייכת לסדאן המשפחתית. רוב המודלים מציעים גם תוספות בהתאמה אישית מפה ועד השמיים. הנה מכוניות הלקשרי הלוהטות ביותר שתראו על הכבישים ב־2019.

הכתבה מופיעה בגיליון דצמבר 2018 של פורבס ישראל

לרכישת גיליון חייגו 077-4304645

לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל

לכל העדכונים, הכתבות והדירוגים: עשו לנו לייק בפייסבוק

 

צילום: יח"צ


בנטלי קונטיננטל GT

הקופה הספורטיבית אך כבדת הראש של בנטלי עוצבה מחדש לקראת 2019 עם עידונים חדשים מפגוש עד פגוש. היא אוצרת בחובה מנוע שרירי W12, בעצם צמד מנועי V6 מחוברים, מה שגורם למכונית הזאת להאיץ מאפס למאה ב-3.6 שניות עוצרות נשימה. מתלים שנשלטים אלקטרונית מאזנים את הנסיעה ואת השליטה ברכב, לפי הגדרות נבחרות. הקופה מגיעה עם ארבעה מושבים, ריפוד עור עשיר ללא רבב, כיסויי עץ בעבודת יד וגימורים שחורים מבריקים ועם אפשרויות אינסופיות להתאמה אישית.
מחיר בישראל: מ-1.595 מיליון שקל

 

פולקסווגן Arteon

קופה ארבע הדלתות המסוגננת של פולקסווגן תוצע לראשונה ב-2019, וכמו ה-CC, שאותה היא מחליפה, המודל הזה מזכיר יותר מכונית מרוץ מאשר סדאן טיפוסית. בסיס גלגלים ארוך ורחב יותר תורם למרווח פנים רחב יחסית לקודמתה, ומנוע ארבעה צילינדרים טורבו מביא לתאוצה חזקה, עם אפשרות לשליטה בכל הגלגלים במקרה של מזג אוויר קשוח. הארטיאון מגיעה עם מאפייני בטיחות כסטנדרט, כמו למשל בקרת מהירות ופתיחת תא המטען ללא ידיים.
הפולקסווגן צפויה להגיע לישראל במהלך השנה. מחירה המוערך בארה"ב עומד כרגע על 35,000 דולר

צילום: יח"צ


ב.מ.וו M850i xDrive קופה

אחרי היעדרות של 20 שנה ב.מ.וו מחזירה לחיים את הקופה סדרה 8. קווי המתאר של הקופה מעוצבים במה שבמותג מכנים "double bubble" ("בועה כפולה"). מושבי הספורט מרופדים בעור מרינו עם תפרים קונטרסטיים. מנוע ה-V8 הכפול מאיץ למאה קמ"ש ב-3.6 שניות. הנעת ה-4×4 היא סטנדרט של ה-xDrive, כשהמחשבה המובילה היא ביצועים, כוללת מערכת ייצוב שגורמת למכונית לשמור על נהיגה יציבה גם בפיתולים המעוקלים ביותר. מערכת לחנייה עצמית היא בין התוספות הרבות שמגיעות עם הדגם הזה.
הב.מ.וו צפויה להגיע לישראל במהלך השנה. מחירה המוערך בארה"ב עומד כרגע על 111,900 דולר

 

אסטון מרטין DBS ,Superleggera

אסטון מרטין מחזירה לחיים שניים מהשמות הנחשבים ביותר שלה ומוציאה לשוק את הקופה המדהימה ביותר שלה עד כה. גוף המכונית הנוזל כמעט עשוי מסיבי פחמן קלים וחזקים, עם תא נוסעים 2+2 מעוצב ביוקרתיות. מנוע V12 כפול מאיץ את הסופרלגרה למאה קמ"ש ב-3.4 שניות. מערכות הייטק להגברת ביצועים לצד גלגלי 21 אינץ' עצומים פועלים יחד ומספקים חוויית נהיגה נפלאה באמת.
האסטון מרטין צפויה להגיע לישראל. מחירה בארה"ב עומד על 304,995 דולר

צילום: יח"צ

 

יגואר iPace

iPace הקומפקטית היא המכונית החשמלית הראשונה של יגואר והיא שילוב מוצלח בין מכונית ספורטיבית ל-SUV. היא עטופה בעיצוב דמוי קופה, אך מרווחת מספיק להושיב חמישה אנשים. סוללת ליתיום-יון מאפשרת נסיעה של עד 380 קילומטר, והיא מאיצה למאה קמ"ש ב-4.5 שניות. בינה מלאכותית לומדת את העדפות הנהג ומתאימה באופן אוטומטי את בקרת האקלים, את תנוחת המושב ואת תחנות הרדיו המועדפות בזמנים שונים במהלך היום.
מחיר בישראל: מ-454,000 שקל

 

אאודי Q8

אאודי משדרגת את צי ה-SUV שלה ב-2019 עם הקרוסאובר-דגל היוקרתי הזה. הוא רחב ונמוך יותר מה-Q7 הנוכחי ומגיע בעיצוב חיצוני חדש למותג. החלל הפנימי נראה ומרגיש עשיר, והוא מודגש על ידי פאנל המכשירים הווירטואלי דמוי תא טייס של אאודי, עם מערכת המולטימדיה המותאמת אישית. הסטנדרט הוא נהיגת 4×4, והיא מונעת באמצעות מנוע אחורי לתחושה מלאת חיים. יש אפשרות למתלי אוויר עם מודים נבחרים שמעצימים את היכולות של הרכב בשטח.
מחיר בישראל: מ-627,000 שקל

 

מרצדס בנץ AMG GT ארבע דלתות


מרצדס מוסיפה גרסת ארבע דלתות עם גג קשיח לסדרת ה-GT קופה/ רודסטאר הנוהמת שלה. עיצוב המכונית הספורטיבית מגובה במנועי V8 בעוצמות משתנות. הגרסה ברמה הגבוהה ביותר יכולה להגיע למאה קמ"ש ב-3.1 שניות. יש כאן מאפייני לקשרי מוגזמים, שמקורם בסדרת ה-S, כמו פונקציית "נוחות אנרגטית" שנועדה לרענן או להרגיע את הנהג, בהתאם לתוכניות מוגדרות.
המרצדס צפויה להגיע לישראל. מחירה המוערך בארה"ב עומד כרגע על 120,000 דולר

 

למבורגיני Urus

הקרוסאובר האלגנטי להדהים של למבורגיני ייצא לראשונה ב-2019, וייחודו בכך שהוא יכול לשמש את הנהג על בסיס יומיומי בלי הקרבות. כנהוג אצל למבורגיני, השם נגזר מהשוורים, ובמקרה הזה – אב קדמוני של הבקר המבוית. מנוע 4.0 ליטר עם צמד מנועי V8 מאפשר תאוצה מאפס למאה של 3.5 שניות. נהיגת all wheel עם שליטה בארבעת הגלגלים ומתלי אוויר אדפטיביים, מערכת ייצוב אקטיבית ובלמים קרמיים – כל אלה יוצרים ביצועים שיעלו לכם את הדופק. תא הנהג דמוי תא הטייס פתוח למגוון אינסופי של התאמות אישיות.
אין צפי לשיווק של הלמבורגיני בארץ. מחירה בארה"ב עומד על 200,000 דולר

 

קדילאק XT4

קדילאק סוף סוף ממלאת חור משמעותי בצי הרכב שלה עם הקרוסאובר הקומפקטי הזה. הביצוע המושך שלו, עם חלל פנים מפנק ושימושי לחמישה נוסעים, יושב מעל מנוע עם ארבעה צילינדרים, שמגיע עם פונקציית בחירה, שמאפשרת לנהג לעשות התאמות וכוונונים לדינמיקה של ה-XT4. מתלים ספורטיביים מתאימים את עצמם בזמן אמת לחוויית נהיגה מקסימלית ולשינויים בתנאי הכביש.
הקדילאק צפויה להגיע לישראל. מחירה בארה"ב עומד על 35,790 דולר

 

לנד רובר ריינג' רובר SV קופה

לנד רובר נכנסת לשוק האולטרה SUV עם המהדורה המוגבלת הזאת (999 יחידות בלבד) של ריינג' רובר עם שתי דלתות. המכונית בנויה ביד, נוטפת אקסקלוסיביות ונהנית מפרופיל מרהיב. הקונים יכולים לבחור בין עשרות גוונים, ידיות וחריטות אישיות, עם מתכות יקרות והתאמות אישיות. המרכב נמוך יחסית, ושיפורים נוספים בביצועים מובילים לנהיגה חדה ומדויקת לצד נינוחות בנהיגה בתוך העיר ורגישות רבה בתנאי שטח.
אין צפי לשיווק של הלנד רובר בארץ. מחירה בארה"ב עומד על 295,000 דולר

צילום: יח"צ

 

רולס רויס קולינן

רולס רויס חושפת את ה-SUV הראשונה בהיסטוריה שלה. ה-Cullinan קרויה על שם היהלום הגדול ביותר שאי פעם התגלה, ובהתאם, העיצוב שלה מכובד. היא מפוארת ומפנקת בפנים, וניתן להלביש אותה באינספור נגיעות אישיות. עבור אלו שבוחרים לנהוג, הקולינן יכולה להגיע עם ספסל אחורי מתקפל לאחסון. אלו שמעדיפים שינהגו אותם, יכולים לבחור את הפונקציות הרלוונטיות להם במושב האחורי, עם כוסות רב-שימושיות, קונסולות, בר נייד ומקרר. הקולינן מתוכננת להתמודד גם עם תנאי שטח בלי להקריב את חוויית הנסיעה של המותג, כמו על גבי "שטיח מעופף".
אין צפי לשיווק הרולס רויס בארץ

 

הארלי דייווידסון LiveWire

הארלי דייווידסון, המותג האמריקאי האיקוני, חושף את האופנוע החשמלי הראשון שלו, ה-LiveWire הגדול והנועז. כמו במכוניות חשמליות, אופנועים מונעי סוללה מהירים במיוחד, כי המנוע החשמלי מספק מאה אחוז מהעוצמה שלו באופן מיידי. אין הילוכים או מצמד שצריך לתפעל, אז כל העוצמה הזאת מגיעה לכביש מהר יותר – האופנוע צפוי להגיע מאפס למאה בארבע שניות.
אין צפי לשיווק ההארלי בארץ, ושיווקו טרם התחיל גם בארה"ב. מחירו המוערך בארה"ב עומד על 30,000 דולר

 

הכתבה מופיעה בגיליון דצמבר 2018 של פורבס ישראל

לרכישת גיליון חייגו 077-4304645

לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל

לכל העדכונים, הכתבות והדירוגים: עשו לנו לייק בפייסבוק

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.