Forbes Israel Logo

סופו של מסך ה-LCD: כך ייראו האייפונים הבאים?

בחודש ספטמבר הקרוב, כך נראה, תחזור אפל על הפורמט שאפיין את מכשיריה בשנה האחרונה. על פי ההערכות היא תציג שלושה מכשירי אייפון, שניים עם תצוגת OLED ואחד, יורשו של iPhone XR, יגיע עם תצוגת LCD.

כמו כן, נראה שחלק ממכשירי ה-iPhone הבאים יכלול גם יותר מצלמות בחלקו האחורי של המכשיר. דיווח שהתפרסם לאחרונה בוול סטריט ג'ורנל טוען כי יהיה טלפון שיחליף את iPhone XR למרות האמונה שמכירותיו של הדגם, בעל הביצועים הנמוכים, ירדו השנה השנה – אנחנו מעריכים שבטווח הארוך יהיה המכשיר שחקן מרכזי בשוק.

האם כך ייראה מחליפו של iPhone XS Max? | צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של Digit

הדלפה אחרת הציעה שהמכשיר שיחליף את ה-iPhone XS Max יכלול שלוש מצלמות בגבו, כפי שדווח על ידי גורדון קלי. ההדמויות שהציגו את ה-XS Max החדש הראו סידור א-סימטרי מוזר של חיישנים – אם כי אנחנו מעריכים שלא כך יהיה עיצובו של המכשיר החדש. אך מצלמה נוספת היא מצלמה נוספת, ובוודאי תתקבל בברכה.

ההערכות מצביעות על כך שיורשו של ה-iPhone XS הקטן, בעל מסך ה-5.8 אינץ', יהיה עם מערך צילום אנכי של 2 מצלמות, כפי שקיים במכשיר הנוכחי.

אם ההערכות הללו נכונות, נראה שחבל משום שאחת מפריצות הדרך הגדולות, שהוצגו בספטמבר האחרון, היה שאפל הפיקה שני טלפונים שההבדל היחיד שלהם היה בגודל. זאת בזמן שיצרנים אחרים שמים במכשירים שונים מעבדים איטיים יותר או מצלמות ואלמנטים מופחתים אחרים.

ה-LCD יוצא לגמלאות

נראה שמבחינת גודל התצוגה צפויים המכשירים החדשים להמשיך עם אותן המידות כפי שהוצגו מכשירי האייפון האחרונים: 5.8 אינץ' למכשיר הקטן, 6.5 למכשיר הגדול וליורשו של ה-XR יהיה מסך של 6.1 אינץ'.

יתכן שה-iPhone XR הבא יהיה ה-iPhone האחרון אי פעם שכולל מסך LCD, זאת לפי דיווח שטוען כי אפל תעבור רק למסכי OLED בשנת 2020.

אבל השינוי הגדול של מכשירי האייפון הזולים צפוי להיות התוספת של המצלמה הנוספת – מה שיאפשר תמונות ביצוע תמונות דיוקן.

לדברי וול סטריט ג'ורנל, למרות שהדיווחים עדיין לא קיבלו אישור רשמי, נראה שהתכונות העיקריות לא הולכות להשתנות יותר מדי, אם בכלל.

מלבד הפריסה של שלוש המצלמות, אולי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן