Forbes Israel Logo

סלפי בלי ידיים: מיני רחפן ישראלי חדש שנכנס ישר לכיס

חברת SELFLY הישראלית רוצה לעזור לכולנו לייצר את הסלפי המושלם בעזרת מצלמה אוטונומית מרחפת. המצלמה עצמה מאוחסנת בתוך קייס סטנדרטי לסמארטפון (די מאסיבי אמנם, אך רגיל) שניתן לנתק ממנו תוך שנייה כדי לצלם. בגדול, הרעיון הוא להחליף את מוט הסלפי המביך ולצלם וידאו או סטילס תוך כדי תנועה, בלי שימוש בידיים, באמצעות רחפן קטן שגודלו מסתכם ב-9 מילימטר (כשהוא מקופל) ומשקלו עומד על 70 גרם.

לשלוף ולצלם | צילום מסך: סרטון תדמית SELFLY, יוטיוב

ה-SELFLY הוא רחפן מצלמה זעיר אשר משמש גם כקייס לסמארטפון. כדי לבדל עצמו מכל אותם רחפני צעצוע הנמכרים בשוק, המצלמה כאן משתמשת ביכולות ייצוב מתמקדמות ובעלת מערך צילום הכולל מצלמת 8 מגה פיקסל שמאפשרת לצלם וידאו באיכות של 1080p בקצב של 30 פריימים בשניה. השימוש ברחפן מובטח להיות נוח ופשוט, כאשר כל מה שצריך לעשות הוא לנתק אותו מהסמארטפון, להניח אותו באוויר (בהתאם למיקום שממנו אתם רוצים לצלם) ולתת לו לעשות את העבודה, בלי צורך במערכת בקרה ושליטה. באפשרותכם לשלוט במיקום הרחפן, אך בהתחשב בכך שחיי הסוללה שלו מסתכמים ב-5 דקות (או 20 תמונות סלפי) כאשר הסוללה טעונה במלואה, לא היינו ממליצים לכם לבזבז זמן יקר.

החברה הישראלית בחרה לפנות לקיקסטארטר כדי לגייס 125,000 דולר במטרה לשלוח את המוצר לרוכשים כבר ביוני הקרוב. אם הרעיון מצא חן בעיניכם אתם יכולים לרכוש יחידה תמורת מחיר מוזל של 79 דולר כולל משלוח לישראל (300 ש״ח), כאשר מחיר המחירון עומד על 140 דולר. אגב, מבחינת התאימות של הקייס לסמארטפונים – עליכם לציין את סוג המכשיר שיש לכם במועד ההזמנה כדי לקבל קייס ייעודי לכם (נכון לעכשיו רק לאייפון 6 ומעלה או גלקסי S6 ומעלה) בעוד ששאר המכשירים יקבלו קייס אוניברסלי למכשירים בגודל של 4 עד 6 אינץ׳.

לעמוד הקמפיין בקיקסטארטר

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים:

חברת מתחמי העבודה המשותפים MindSpace מגייסת 15 מיליון דולר

פיצ'ר הודעות האופליין של וואטסאפ הגיע לאייפון

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן