Forbes Israel Logo

ספארי לעשירים בלבד: צפו במתחם הנופש החדש של ריצ'ארד ברנסון

אחרי שהעניק ללקוחותיו חוויית נופש אקסקלוסיבית בהרי האלפים ועל אי פרטי, מגיע המיליארדר הבריטי ריצ'ארד ברנסון לספארי בקנייה. מתחם הנופש החדש של חברת התיירות האקסלוסיבית של ברנסון "וירג'ין לימיטד אדישן" הוא מחנה הספארי היוקרתי מהאלי מזורי המציע למי שכסף הוא לא מכשול עבורו חוויית ספארי שונה לחלוטין. 

"אנחנו מותחים את הגבולות של ההגדרה של 'אוהל' ו'מחנה'", מסביר מנהל הפרויקט היוקרתי החדש טרן בריוולרד. מחנה הספארי היוקרתי של ברנסון השוכן בלב שמורת הטבע מאסי מארה, שם יכולים מבקריו לשהות באוהלי יוקרה בלב שמורת החיות הפראית. 

הרושם הראשוני של מבקרי המחנה הוא של הימצאות בסט של סרט של הבמאי סטיבן שפילברג באמצע הסוואנה הפראית. באתר נמצאים 12 אוהלים, הבנויים מפלדה ומכילים חדרים פתוחים אל הנוף היפייפה של הספארי. 

הצוות במהאלי מזורי לבוש בבגדי שבט המאסי המקומי, מה שאמור לעזור להכניס את האורחים במתחם לאווירה הפראית. בתוך החדרים יכולים המבקרים להנות מאבטיה אל מול הנוף ומשלל פינוקי ספא יוקרתיים. אפילו שלט ה'נא לא להפריע' עשוי מנייר מיוחד ומעוטר בשערות של חיית פרא.

צילום: mahalimzuri.virgin.com

החדרים באוהלים מרוצפים ברצפת עץ וקירותיהם מקושטים בבדים אפריקאים מסורתיים. אולם, בתוך החדרים מרגישים האוהלים, בלב הציויליזציה המערבית עם מיני בר משוכלל, תאורה חזקה וידידותית לסביבה ואפילו אינרנט Wi-Fi. 

האוהלים אמנם פתוחים, אך הם בנויים לגובה ומאפשרים לאורחים להנות ממקסימום פרטיות בעת שהותם שם. האור הטבעי הרב שנכנס מה"חלונות" של החדרים מאפשר להנות מאוויר צח בלילה ולהתעורר לאור הזריחה בבוקר.

מחנה היוקרה החדש מדגים שוב את אופיו הפילנטרופי של המיליארדר הבריטי. ברנסון זכה בתואר כבוד מקהילת המאסי על כך שסייע לשמר את תרבותם ואת שמורת הטבע היפייפה בה שוכן מתחם הנופש היוקרתי שלו. בנוסף, לדברי בריוולרד כעת עובדים בוירג'ין על תוכנית שתאפשר למבקרי המתחם ביקור בכפר הסמוך של בני המאסי, מבלי להפוך אותם ל"מוצג תיירותי". כמו כן, בחנות המתנות של המחנה ניתן למצוא כעת תכשיטים יפייפיים מעשה ידיהן של בנות המאסי. 

צילום: mahalimzuri.virgin.com

בוירג'ין מקפידים להעסיק במתחם רבים מבני המאסי בתפקיד מדריכי הטיולים. המדריכים לוקחים את התיירים למקומות היפים ביותר באזור ומשלבים בטיול סיפורים וחוויות שלהם כבני המקום. הטיולים נעשים בתוך ג'יפים מתקדמים המאפשרים ללקוחות נסיעה בטוחה ורגועה באזור והזדמנויות לצלם תמונות מרהיבות שלו. 

המחנה היוקרתי ייפתח באופן רשמי ב-1 באוגוסט ובתור מבצע היכרות מציעים בוירג'ין לילה שישי חינם למי שמזמין חמישה לילות לפחות. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן