Forbes Israel Logo

עוברת מסך: גולן תבצע שידורי ניסיון בטלוויזיה

מהסלולר לטלוויזיה? גולן טלקום קיבלה לאחרונה ממשרד התקשורת אישור לבצע שידורי ניסיון בטלוויזיה, במסגרת ניסוי שיבחן אפשרות לאספקת חבילה כוללת – שידורי טלוויזיה, תשתית אינטרנט וטלפון קווי. כל זאת על גבי תשתית של בזק.

שר התקשורת גלעד ארדן מתכנן מזה זמן כי חברות תקשורת יוכלו להציע לצרכנים חבילות תקשורת מלאות: תשתית ואספקת אינטרנט, טלוויזיה, טלפוניה וסלולר, מבלי להידרש להשקעה אדירה בתשתית כתנאי סף לכניסה לשוק. כניסתה של תחרות בתחום זה צפויה לדידו של ארדן להביא תועלת רבה לצרכנים בישראל, בדומה לשינויים שקרו בשנה האחרונה בתקשורת הניידת. במסגרת הניסוי תוכל גולן לספק גם שידורי VOD.

צילום: חן חממה

עוד לפני העברתו של חוק ההסדרים בכנסת תכנן ארדן להעביר בכנסת חקיקה שתחייב את חברות הוט ויס לשווק חבילות צרות בסיטונאות, כלומר גם לחברות אחרות אשר מתעתדות להכנס לשוק הקווי – כגון סלקום ופרטנר.

נכון להיום פועלות בתחום התקשורת הקווית הנייחת שתי חברות בעלות תשתית – בזק והוט. במידה וחברה מעוניינת להיכנס כשחקן חדש לענף התקשורת הקווית הנייחת בפריסה רחבה, מבלי להיות תלויה בתשתיות החברות הקיימות, הדבר ידרוש ממנה השקעה בתשתית נייחת בעלות של מליארדי שקלים כרף כניסה לענף, מה שמהווה חסם כניסה משמעותי ביותר אשר מצר את התחרות בענף.

 

 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.