Forbes Israel Logo
צילום מסך מהאתר

עינת גז היא הישראלית הראשונה שייסדה חברה בשווי של מיליארד דולר

Papaya Global הודיעה על גיוס של כ-100 מיליון דולר שמשקף כעת שווי של 1.2 מיליארד דולר. עינת גז נבחרה השנה לרשימת 50 הנשים המשפיעות של פורבס

Papaya Global, הסטארט אפ שהקימה היזמית עינת גז, הודיע על גיוס בהיקף של 100 מיליון דולר. גיוס הענק, בהובלת הקרנות GreenOaks ,IVP ו-Alkeon קפיטל, משקף כעת שווי של 1.2 מיליארד דולר לחברה שייסדה גז יחד עם עופר הרמן וראובן דרונג. גז נבחרה השנה לרשימת 50 הנשים המשפיעות של פורבס.

את Papaya Global, הפלטפורמה הגלובלית לניהול כוח אדם ושכר, הקימה גז ב־2016. המערכת של פאפאיה מאפשרת לחברות לנהל עובדים שמועסקים בתצורות שונות: החל בעובדי החברה מסביב לעולם, דרך עובדי חברות צד שלישי ועד עצמאים שמספקים שירותים לחברה. בכל מדינה מתורגמים הנתונים לשפה המקומית ומתאימים לחוקים המקומיים.

עינת גז. צילום: מנחם עוז
עינת גז. צילום: מנחם עוז

לחברה שצומחת בעקביות סניפים ברחבי הגלובוס: מטה שממוקם בהרצליה, שני סניפים בארה"ב וסניפים נוספים באוסטרליה, בבריטניה, באוקראינה ובסין. 130 העובדים מטפלים במעל 300 לקוחות: רובם חברות גלובליות כמו Wix ,Fiverr ,Toyota ו-GitHub.

במהלך השנים האחרונות גייסה החברה כ-190 מיליון דולר (כולל הגיוס האחרון), ושוויה צמח במהירות עד לשווי של יותר ממיליארד דולר – מה שמקנה לה את התואר היוקרתי ״חד קרן״. בכך הפכה גז לאישה הישראלית הראשונה שייסדה חברה בעלת שווי של למעלה ממיליארד דולר.

צילום קאבר: צילום מסך מתור אתר papaya global

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן