Forbes Israel Logo
שגרת טיפוח ב-5 שלבים. צילום: shutterstock
שגרת טיפוח ב-5 שלבים. צילום: shutterstock

עם בוא הקיץ: שגרת טיפוח מומלצת בחמישה שלבים בלבד

בחרנו עבורכם 7 מוצרים לשילוב בשגרת הטיפוח, ליום וללילה: מקרם לחידוש העור דרך מוצרים לטיפוח ועיצוב השיער ועד ניחוח חדש ורענן במיוחד
שלב ראשון – ניקוי



כצעד ראשון בשגרת הטיפוח שלכם, בשלב הניקוי, מציע מותג הטיפוח היוקרתי Guerlain את שמן הניקוי מסדרת אביי רויאל (Abeille Royale). עם השקת מוצרי הטיפוח החדשים בסדרה סקרנו אותם כאן, וכעת, משיקים במותג, ולראשונה בסדרת אביי רויאל, מוצר ניקוי.

השמן מכיל דבש ומזון מלכות, מרענן ומזין את העור. הוא מבטיח לנקות שאריות לכלוך וזיהום המצטברים על פני העור ולהסיר איפור מכל אזורי הפנים, גם איפור עמיד במים.

מחיר: 255 שקל
להשיג: בסופר פארם, אפריל ובמשביר לצרכן

שמן ניקוי מסדרת אביי רויאל של גרלן. צילום: יח״צ
שמן ניקוי מסדרת אביי רויאל של גרלן. צילום: יח״צ

אופציה נוספת מציע מותג הטיפוח הניו-יורקי ק'ילס. במותג השיקו לאחרונה את Milk & Peel Toner, מי פנים על בסיס חלב בפורמולה חדשנית המשלבת יתרונות של פילינג. יחד הם מבטיחים עור פנים נקי, זוהר ומלא לחות.

מי הפנים החדשים נותנים מענה בפתרון של פילינג יומיומי מרגיע יותר. הם מסייעים בהסרת תאי עור מתים מהשכבה החיצונית של העור ומחדשים אותו בלחות בזכות פורמולה דו-פאזית שמשלבת חומצה ליפו-הידרוקסית, המסייעת בקילוף תאי העור המתים שכבה אחר שכבה, חלב שקדים ו-23% אמוליינטים אשר מנקים את הנקבוביות, מעדנים את העור וממלאים אותו מחדש בלחות.

מחיר: 319 שקל
להשיג: חנויות המותג או בהזמנה עד הבית בטלפון: 052-3870441.

קיל'ס. Milk and Peel. צילום: יח"צ חו"ל
שלב שני – הגנה


בלוריאל פריז מציעים את שגרת הטיפוח האידיאלית לחודשי הקיץ ובכלל, עם השקתו של קרם היום החדש בסדרת רויטליפט לייזר X3.

גם במקרה של לוריאל, התנסינו רבות בשלל מוצרי רויטליפט וסקרנו אותם כאן, וכעת החליטו במותג לצרף אליה קרם אנטי-אייג'ינג מתקדם ליום SPF20 לטיפול בקמטים.

הקרם החדש מסייע בהפחתת קמטי וכתמי העור, המופיעים עם הגיל הכרונולוגי ובעקבות נזקי הסביבה והשמש. בנוסף, מכילה הפורמולה פרוקסילן מרוכז להפחתת מראה הקמטים ומיצוק עור הפנים, ורכיב פילינג מסוג LHA שמסייע ביצירת מרקם עור אחיד.

מחיר: 110 שקל
להשיג: רשתות השיווק והפארם

קרם יום עם מקדם הגנה SPF20 מסדרת רויליפט לייזר של לוריאל פריז. צילום: יח״צ
קרם יום עם מקדם הגנה SPF20 מסדרת רויטליפט לייזר X3 של לוריאל פריז. צילום: יח״צ
שלב שלישי – שיקום


סדרת הטיפוח נאובדיול לעור בוגר של מותג הדרמו-קוסמטיקה וישי מתרחבת ומצרפת קרם לילה חדש – נאובדיול מג'יסטרל – שמיועד לעור בוגר ויבש מאוד אשר זקוק להזנה אינטנסיבית ושיקום.

הפורמולה מחדשת ומזינה את העור, ומכילה ריכוז גבוה של שמנים העשירים באומגות. בנוסף, היא מסייעת בחידוש חומצות השומן ובתיקון הסימנים הנובעים מאובדן הליפידים לאורך הלילה. כמובן, וכמ בכל מוצרי המותג, נקרם מכיל את המים הטרמליים ממעיינות וישי בצרפת שמסייעים בהרגעת העור.

מחיר: 229 שקל
להשיג: בבתי מרקחת פרטיים, בסניפים נבחרים של רשתות פארם ובאתרי המכר. לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800 או באתר וישי

וישי קרם נאובדיול מג'יסטרל ללילה. צילום: יח״צ חו״ל
קרם נאובדיול מג'יסטרל ללילה של Vichy. צילום: יח״צ חו״ל

גם כאן אנחנו מציעים לכם אפשרויות נוספות או שילוב בין המוצרים. ערכת חידוש והזנה של מותג הטיפוח המקצועי ביופור שכוללת שני מוצרים מצוינים של המותג: קרם פירמינג (30 מ"ל) – קרם עיניים טיפולי-מקצועי שמסייע בשיפור המראה של סימני הגיל באזור העיניים. הוא מכיל פפטידים ביומימטיים המעודדים תהליכי בנייה ומיצוק בעור. ובנוסף, מלחח את האזור סביב העיניים עם פורמולה מנצחת שאינה מכבידה.

קרם סקין אקטיב (50 מ"ל) – תכשיר לחותי פעיל, משקם ומחדש. מספק לחות לשעות ארוכות ומתאים לבעלי עור יבש ו/או מיובש. הפורמולה במרקם קטיפתי שנספג במהירות.

מחיר: 540 שקל
להשיג: אצל קוסמטיקאיות מורשות ובאתר

ערכת חידוש והזנה של מותג הטיפוח המקצועי BIOFOR. צילום: יח"צ
ערכת חידוש והזנה של מותג הטיפוח המקצועי Biofor. צילום: ישראל כהן
שלב רביעי – הזנה והגנה על השיער

הקיץ שבפתח מזכיר לנו גם את נזקי השיער שמגיעים איתו – חשיפה מרובה לשמש, לחות גבוהה במיוחד, ים, בריכה ועוד. בקרסטס משיקים 5 מארזים לטיפול וטיפוח השיער, כל אחד לצרכים שונים ולסוג שיער שונה.

כך, למשל, מארז דיספלין (בתמונה) שכולל שמפו, מסכה ושמן לשיער, כולם ללא סולפטים, ומבטיחים להעניק גמישות, הזנה וחוזק לשיער מרדני. בנוסף, הם מעניקים לשיער תחושת קלילות, רכות, זרימה אידיאלית ומגע גמיש עם פעולת אנטי-קרזול.

מארזים נוספים: נוטריטיב לשיער יבש עד יבש מאוד; רזיסנטנס טרפיסט לשיער פגום; פורס ארכיטקט לשיער פגום ובעל קצוות מפוצלים; ובלונד אבסולו לטיפוח שיער בלונדיני.

טווח מחירים: 428-504 שקל
להשיג: במספרות מורשות קרסטס בלבד. לרשימת המספרות המורשות

מארז טיפוח לשיער מסדרת דיספלין של קרסטס. צילום״ יח״צ
מארז טיפוח לשיער מסדרת דיספלין של קרסטס. צילום״ יח״צ
שלב אחרון – ניחוח קייצי ומרענן



הניחוח החדש של הוגו בוס, Boss Alive, בגרסת EDT לנשים (יש גם גרסה לגברים).

הניחוח הפרחוני-עצי מורכב מתווים עליונים של תפוח שמשתלבים עם אקורד מנדרינה, לימון ומגנוליה תוסס, לניחוח רענן ופרחוני עוצמי שישר לאורך היום. יופיו האמיתי של הבושם טמון בתווי הלב המעודנים והנשיים מאוד המשלבים יסמין ערבי, ורד דמשקאי ומגנוליה, יחד הם מוסיפים טונים פרחוניים אקזוטיים עם חותמת ייחודית של ניחוחות תבלינים רכים ומעודנים. תווי מרווה מרושתת ואזוב מצטרפים לעצי אלגום וארז בתווי הבסיס.

מחיר: 299 שקל, 80 מ"ל
להשיג: ברשתות סופר-פארם, אפריל, ו-BE

הוגו בוס Alive לאישה. צילום: יח״צ חו״ל
הוגו בוס Alive EDT לאישה. צילום: יח״צ חו״ל

עיקבו אחריי גם באינסטגרם

צילומי קאבר: Shutterstock

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.