Forbes Israel Logo

עם מסיכה או בפנים גלויות: אלה הדיג’יים המרוויחים ביותר בעולם

הדיג'יי המסתורי הידוע בכינוי "מרשמלו" מעולם לא עלה לבמה בלי ללבוש את הקסדה המזוהה איתו, שעולה 55 אלף דולר ומגיעה עם תאורת לד מתוכנתת ומערכת מיזוג אוויר פנימית. היא שוקלת ארבעה קילו, מחצית ממה ששקלה הקסדה המקורית שלו לפני שלוש שנים. "אני נשבע שהיתה שם פלדה או משהו", הוא אומר.

מרשמלו יכול להרשות לעצמו את קישוט הראש הזה: הוא הכניס 23 מיליון דולר בשנה החולפת, מקבל סכומים של שש ספרות על ההופעות הליליות שלו ומפיק להיטים, כמו "Happier" עם באסטיל (Bastille) ו"Wolves" (עם סלינה גומז). זה מכניס אותו למקום החמישי ברשימת הדיג'יים הרווחיים ביותר. וכל הג'אז הזה גם הכניס את מרשמלו, כריס קומסטוק בן ה-26, לרשימת ה-30 מתחת ל-30 של פורבס ארה"ב בשנה שעברה.

מרשמלו. "הוא יכול לעשות הכל" | צילום: shutterstock 

ערוץ היוטיוב שלו הוא ה-50 הכי גדול בעולם, ממש אחרי ברונו מארס ולפני מארון 5 וכן, סלינה גומז, עם 250 מיליון צפיות בממוצע ו-1.4 מנויים חדשים מדי חודש. המנהל שלו, מו שליזי, שמופיע השנה ברשימת ה-30 מתחת ל-30 של פורבס ארה"ב, מתעקש שמרשמלו יכפיל את ההכנסות שלו בשנה הבאה, מה שימקם אותו בתיקו עם התקליטן הרווחי ביותר השנה, קלווין האריס. שליזי משתעשע גם עם חלומות פרועים יותר: "אנחנו תמיד מדברים על להנפיק את מרשמלו". כן, הוא מדבר על להפוך את עסקיו לחברה נסחרת. "הוא יכול לעשות הכל".

הדיג'יים המרוויחים בעולם:

קלווין האריס, 48 מיליון דולר
דה צ'יינסמוקרס, 45.5 מיליון דולר
טייסטו, 33 מיליון דולר
סטיב אוקי, 28 מיליון דולר
מרשמלו, 23 מיליון דולר
זד, 22 מיליון דולר
דיפלו, 20 מיליון דולר
דייוויד גואטה, 15 מיליון דולר
קסקייד, 13.5 מיליון דולר
מרטין גריקס, 13 מיליון דולר

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.