Forbes Israel Logo

פולו ראלף לורן מציג קולקציית סתיו בהשראת הנופים של ארה״ב

בית האופנה חושף את הקולקציה לסתיו-חורף 2020/21, שעוצבה בהשראת הסיפורים, הטיולים, הקהילות והנופים המרכיבים את המארג האמריקאי הייחודי

בית האופנה פולו ראלף לורן משיק את קולקציית סתיו-חורף 2020/21, המציגה את המראה הכל-אמריקאי ואת השראות המערב הפרוע המזוהים עמו, בשילוב אלמנטים חדשים שהופכים את הקולקציה למעניינת במיוחד. הסיפור המרכזי של העונה מתמקד באווירת Road Trip – טיולי המסע המזוהים עם ארצות הברית – ויש לא מעט כאלו. ניתן להבחין במעברים בין החוף המזרחי לבין החוף המערבי, בין עיירות קטנות לבין מרחבי הטבע העצומים. לכל פיסת דרך יש מאפיינים משלה, וכולם יחד מרכיבים את המארג הייחודי של ארצות הברית. 

לגברים, מציעה הקולקציה את החולצות המכופתרות האייקוניות במגוון צבעים ואת סריגי הצמות המוכרים. הדגש, מציינים בחברה, טמון בהקפדה על איכות, עם דגמים המציגים סגנון נקי, ויהוו בסיס מלתחה קלאסי ושימושי למשרד ולשעות הפנאי. 

בין הדגמים הבולטים בקולקציית הגברים ניתן לראות ז'קט בסגנון צבאי מעוטר פאצ'ים צבעוניים מלפנים ומאחור, סריג פסים במראה מולטי-קולור, ופריטים המציגים פרשנות גברית לטרנד הטאי-דאי תוך שימוש בצבעים נועזים. 

מתוך קולקציית סתיו-חורף 20/21 של פולו ראלף לורן. צילום: יח״צ חו״ל
מתוך קולקציית סתיו-חורף 20/21 של פולו ראלף לורן. צילום: יח״צ
פרשנות מתפתחת

לנשים, קולקצייה רחבה ומגוונת מתמיד שנותנת את הבמה לתרבות הלטינית ולסמלי התרבות האצטקית. זה בא לידי ביטוי בעליוניות בסגנון פונצ'ו, במעילי צמר, במגוון סריגים קלילים ובחצאית מעטפת שחורה בגזרה א-סימטרית שעליה סרוגים מוטיבים גיאומטריים אופייניים. אזכור נוסף לפולקלור האצטקי מובא בדמות אבזמי מתכת מרוקעים המשולבים בחגורות.

גם מוטיב הפרנזים, שנראה רבות בקולקציות של בית האופנה, חוזר ומופיע על ז'קט עור באורך הברך בגוון קרם בהיר שכולל אמרות חיצוניות של חוט רקמה במתכונת של טון על טון, ורכיסת לולאות המתלבשות על כפתורי עץ מוקפדים. אלמנט הפרנזים חוזר גם במכנסי עור לבנים המעוצבים בצללית ג'ינס, ובמגוון ז'קטים במראה ווסטרן בגוונים חומים. 

מתוך קולקציית סתיו-חורף 20/21 של פולו ראלף לורן. צילום: יח״צ חו״ל
מתוך קולקציית סתיו-חורף 20/21 של פולו ראלף לורן. צילום: יח״צ

באגף הג'ינסים ניתן למצוא גזרות קלאסיות לצד גזרות ושטיפות חדשות. ויש גם מגוון פריטים אלגנטיים, על טהרת הלבן, שם בולטים מכנסי פנסים בגזרה גבוהה עם חגורה נקשרת במותן וחולצת כפתורים מכותנה בגזרה מדויקת בעלת צווארון עם נוכחות ושרוולים תפוחים, שתתאים לעונת החגים שבפתח. ניתן לראות פרשנות מתפתחת ומתעדכנת של ראלף לורן לחולצה הלבנה, שמהווה פריט מפתח נצחי במלתחה.

הקולקציה החדשה זמינה לרכישה בחנות הדגל של POLO RALPH LAUREN בקניון רמת אביב, באתר ובחנויות פקטורי 54

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.