Forbes Israel Logo

פותחים שנה: שלושה גאדג׳טים לשנה טובה ורגועה יותר

1. לנפש – לנשום עמוק

המוצר הראשון יעזור לכם להירגע באמצעות מדיטציה בכל רגע ומכל מקום. Muse היא קשת אשר יושבת על האוזניים ובאמצעות סינכרון עם אפליקציה ייעודית ואוזניות היא תשמש עבורכם כעוזר אישי שינחה אתכם כיצד לבצע מדיטציה ולשמור על ראש שקט. תוך כדי פעולה הקשת משתמשת בטכנולוגיית חישה של המוח כדי לזהות האם המוח שלכם רגוע או פועל שעות נוספות. אותן אותות מתורגמים לצלילים מנחים ומרגיעים כגון גלים המתנפצים בעדינות על החוף. במידה והמכשיר ירגיש שהמוח שלכם פעיל יתר על המידה, הוא יגביר את עוצמת הצלילים כדי למקד אתכם ובעצם להכריח אתכם להרפות ולהירגע.

מחיר: 959 ש״ח, לא כולל משלוח לישראל (אם כי כתוב שהמשלוח לרחבי העולם חינמי)

Muse. אותות שמתורגמים לצלילים מנחים ומרגיעים | צילום: יוטיוב

2. לכיס – שקע חכם ובטיחותי

בעזרת השקע הביטחותי של Simple Touch תוכלו להיות רגועים, סמוכים ובטוחים שלא השארתם מאחור מכשירי חשמל דולקים. מעבר לכך שמדובר במחדל בטיחותי שעשוי חלילה להוביל לדליקה, אתם יודעים כמה כסף תבזבזו על דוד או מפזר חום שפועלים סתם? בכל מקרה, כדי ליהנות מהשקע החכם כל שעליכם לעשות הוא לחבר אותו לחשמל ולהגדיר טיימר. ברגע שהזמן שהקצבתם לו יגמר, המכשיר החשמלי יכבה. השקע אידיאלי לשימוש עם מוצרים כמו מנורות, מכונת קפה ומחליקי שיער למיניהם. אגב, שימו לב שתצטרכו להשתמש במתאם כי מדובר בשקע אמריקאי.

מחיר: 112 ש״ח, כולל משלוח לישראל

3. לגוף – לעשות ספורט בישיבה

המוצר האחרון שיעזור לכם להתחיל את השנה באופן קצת יותר חיובי הוא מעין הכלאה בין ״סטפר״ לאופני ספורט. מדובר במכשיר כושר קומפטי למדי שיאפשר לכם לבצע פעילות גופנית בכל רגע נתון – מהמשרד או מהבית, תוך כדי ישיבה. המכשיר כולל שמונה רמות שונות כדי שתוכלו להתאים את הקצב בדיוק לכם. כמו כל מוצר שפותח בשנים האחרונות – גם ה״מיני אופניים״ מתחברים באמצעות אפליקציה ובלוטות׳ למכשירי אייפון ואנדרואיד. כך תוכלו לדעת כמה צעדים הלכתם, לאיזה מרחק הגעתם, כמה זמן התאמנתם והפרט הכי חשוב כמובן – כמה קלוריות שרפתם. מבחינת חיי סוללה, הטענה של 6 שעות בלבד אמורה להספיק לכם לפידול של משהו כמו 3 חודשים.

מחיר: 1,348 ש״ח, לא כולל משלוח לישראל

מכשיר הכושר הזה יסייע לכם לבצע פעילות גופנית בכל רגע נתון | צילום: Hammacher

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים: 

עשור לאייפון הראשון: כך ייראה האייפון 8. כנראה

דיווח: סמסונג תשיק אוזניות שיתחרו ב-Airpods יחד עם הגלקסי S8

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.