Forbes Israel Logo

פירות ראשונים לשיתוף הפעולה: דיווחי התנועה מווייז יופיעו במערכת המפות של גוגל

פירות ראשונים לשיתוף הפעולה בין גוגל לחברת הניווט וויז: ענקית הטכנולוגיה גוגל מתחילה לנצל את האפליקציה שרכשה במיליארד דולר, והודיעה היום כי תשלב באפליקציית המפות שלה מידע לגבי עומסי תנועה, תאונות ודרכים סגורות שיגיע מהעדכונים של משתמשי Waze.

"אף אחד לא אוהב להיתקע בפקקים, ולכן צוותי Waze ו-Google Maps עובדים יחדיו כדי לרתום את כוח הטכנולוגיה של גוגל והתשוקה של קהילת Waze כדי להקל עליכם לנווט בחיי היום היום", הודיעה גוגל.

צילום: רויטרס

בעקבות שיתוף הפעולה, משתמשי גוגל מפות בטלפון הנייד יהנו מדיווחים בזמן אמת של משתמשי Waze, שכל עדכון שלהם לגבי תאונות, עבודות כביש ועוד יופיו גם באפליקציית Google Maps לאנדרואיד ולאייפון בארגנטינה, ברזיל, צ'ילה, קולומביה, אקוודור, צרפת, גרמניה, מקסיקו, פנמה, פרו, שוויץ, בריטניה וארצות הברית.

קהילת ה-Waze תרוויח גם היא משיתוף הפעולה. ראשית, גרסאות האנדרואיד והאייפון של האפליקצייה עודכנו ויכללו את מנוע החיפוש של גוגל, כאשר למשתמשים תהיה מעכשיו גישה לעוד יותר תוצאות חיפוש כשהם ינווטו את דרכם. שנית, אחרי תקופת ניסיון מוצלחת, עורך המפות של Waze כולל מעתה את המידע של Google Street View ותמונות לויין.

לאתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.