Forbes Israel Logo

פי.אל.טי מציגה גידול מרשים ברווח הנקי בדו"חות הרבעוניים

שוק האשראי החוץ בנקאי מציג היקף צמיחה מהיר, כך משתקף מתוצאותיה של חברת האשראי החוץ הבנקאי הציבורית, פי.אל.טי שירותים פיננסיים בע"מ מהרצליה, אשר ממשיכה בצמיחתה המהירה.

החברה בשליטת שרון פלאצ'י, שמעון דסה ואבנר שנור (מבעלי קבוצת קרדן), סיימה את הרבעון השלישי לשנת 2016 עם עליה של 160% בהכנסות המימון, לעומת הרבעון המקביל אשתקד. אלו הסתכמו ברבעון השלישי בשנת 2016 ב-1.7 מיליון שקל, לעומת 656 אלף שקל ברבעון המקביל.

בהכנסות המימון נטו, חל גידול של 97% לעומת הרבעון המקביל, זאת לאור הוצאות מימון שנרשמו בגין הלוואות בעלים צמודות מדד. ברבעון המקביל, נרשמו בסעיף זה הכנסות מימון שנבעו משערוך נכס פיננסי, ואילו ברבעון הנוכחי נרשמו הוצאות מימון בסך 138 אלף שקל.


שרון פלאצ'י, מבעלי פי.אל.טי. החזון – תיק אשראי של מעל 100 מיליון שקל  | צילום: רמי זרנגר

הרווח הנקי שהציגה החברה הסתכם ב-559 אלף שקל, זאת לעומת הפסד בסך 38 אלף שקל ברבעון המקביל.

תיק הלקוחות של החברה גדל לעומת הרבעון המקביל אשתקד ב-69% והסתכם ב-27 מיליון שקל. היקף העסקאות ברבעון הסתכם ב-23.6 מיליון שקל, לעומת 22.4 מיליון שקל ברבעון המקביל.החברה מממנת את פעילותה באמצעות הון עצמי והלוואות בעלים בסך כולל של כ-29.2 מיליון שקל, ונמצאת במשא ומתן עם בנקים וגופים מוסדיים לקבלת מימון להמשך הצמיחה בפעילותה.

במהלך הרבעון השלישי של שנת 2016, ולאחריו, מונו דירקטורים חדשים לחברה: ציון בהלול, מנכ"ל ובעלים בחברת הייעוץ "קומיטמנט", לשעבר חבר הנהלת בנק כללי (כיום יובנק); קרן עמרם, מנכ"ל חברת איילון קרנות נאמנות ורוני רגונס, מנהל פיננסי, יזם ולשעבר יועץ השקעות בבנק אוצר החייל.

כיו"ר הדירקטוריון מכהן אמיתי וייס, לשעבר סמנכ"ל בנק פאג"י מקבוצת הבינלאומי. כיו"ר וועדת האשראי של הדירקטוריון, מכהן אבי בזורה, לשעבר מנכ"ל בנק ירושלים ובכיר בבנק הפועלים.

אסטרטגית החברה הנה המשך צמיחה בפעילותה, תוך הקפדה ללא פשרות על הוראות הרגולציה, בקרה קפדנית על איכות הלקוחות ומושכי השיקים ופיזור הסיכון על פי מדיניות האשראי שלה, זאת על מנת לממש את החזון ולהגיע לתיק אשראי העולה על 100 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.