Forbes Israel Logo

פריון חתמה על חוזה עם בינג של מיקרוסופט – המניה זינקה ב-10.3%

חברת פריון נטוורק, המפתחת יישומים לתקשורת ושיתוף צרכנים, הודיעה היום כי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם מנוע החיפוש של מיקרוסופט, בינג, והחלה בהצעת שירותיה באמצעותו. בעקבות ההודעה זינקה מניית החברה בתל אביב ב-10.3%. מניית החברה נסחרת גם בוול סטריט.

משמעות ההסכם היא כי שירותי החיפוש של פריון יעבדו מהיום גם עם מנוע החיפוש של מיקרוסופט. במסגרת הסכם שיתוף הפעולה בין החברות, יכולה פריון להציע ללקוחותיה מגוון שירותים רחב יותר באמצעות בינג. 

בהתייחסו לחתימת ההסכם, ציין מנכ"ל פריון ג'וזף מנדלבאום: "בינג מציע פתרונות חיפוש מצוינים ואנו בטוחים כי המשתמשים שלנו יהנו מהשימוש בו, כך שיתאפשר להם למצוא בקלות את מבוקשם".

"שיתוף הפעולה הוא צעד אסטרטגי עבורנו לקידום והרחבת מעמדנו בשוק מנועי החיפוש", אמר כריס נלסון, מנהל בכיר לשיתופי פעולה אסטרטגיים בחטיבת השירותים המקוונים של מיקרוסופט. 

לפריון 3 מוצרי דגל: אינקרדימייל (IncrediMail), סמיילבוקס (Smilebox) וסוויט אי אם. הראשון משמש כפלטפורמת אימייל ואפליקצייה בפייסבוק. Smilebox הינו מוצר ושירות לשיתוף תמונות וחוויות ברשתות חברתיות. SweetIM הינו יישום הודעות מיידיות לפייסבוק. סך ההורדות של מוצרי פריון מסתכם ביותר מ-300 מיליון. היישומים של פריון זמינים למשתמשים דרך מודל לשימוש חינם ודרך גרסאות פרימיום בתשלום.

גרסאות חינם של היישומים מוצעות בעיקר דרך סרגל הכלים של החברה. יחד עם זאת, מציעה החברה שדרוג לגרסאות פרימיום מלאות ומתקדמות של המוצרים. פריון מציעה ומפתחת גם מגוון יישומים לטלפונים סלולאריים וטאבלטים העונים על הדרישה העולה לשימוש במוצרים ובמכשירים ניידים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.