Forbes Israel Logo

פרס היוצרים הצעירים הוענק בפסטיבל האמי למקדמי שלום מהודו ומאינדונזיה

נשיאת JCS International, מיכל גרייבסקי, העניקה את פרס "היוצרים הצעירים" (JCS International Young Creatives Award) זו הפעם השנייה בפסטיבל פרסי האקדמיה הבינלאומית לטלוויזיה (האמי) לשנת 2018. שלושת הזוכים – ראג' דוטה מהודו, פוטי פואר מאינדונזיה ושובהאם אופרטי מהודו – יצרו כל אחד סרטון וידאו יוצא דופן בן דקה בנושא התחרות, "עמדו למען השלום".

הפרסים ניתנו לגברת פואר ולמר דוטה במהלך טקס חגיגי ומרגש במלון סופיטל בפני קהל של מאות חברי האקדמיה מרחבי העולם. מר אופרטי, הזוכה השלישי מהודו, שלא הצליח להגיע לניו יורק קיבל את הברכות באמצעות הרשתות החברתיות.

מיכל גרייבסקי והזוכים בפרס היוצרים הצעירים | צילום: נעה גרייבסקי

"היום אנחנו מציינים את היוצרים הצעירים שעבודתם מקדמת שלום ברחבי העולם", אמרה גרייבסקי, החברה במועצת המנהלים של האקדמיה הבינלאומית, והממונה על התקשורת בחברת RSL Investments II Corporation. "האתגרים העומדים בפני העולם שלנו הם עצומים, אבל הזוכים המדהימים של השנה נותנים לנו סיבה להיות מלאי תקווה".

"אני רוצה להביע את הכרת התודה שלי לשגריר רונלד ס. לאודר, שנדיבותו אפשרה את מתן הפרס הזה, ומחויבותו ארוכת השנים לשלום היא השראה לכולנו".


הסרטונים הזוכים. עמדו בקריטריונים של ביצוע ויצירתיות | וידאו: RAJ DUTTA – TeaShirt, PUTI PUAR – Peace is Action, SHUBHAM UPRETI – Mr. Peace

הזוכים בפרס "היוצרים הצעירים" הם ראג' דוטה מהודו על סרטו Tea Shirt, אשר מראה כיצד חפותו של נער צעיר יכולה להזכיר לנו שאנו יכולים לבחור בשלום; פוטי פואר מאינדונזיה על סרטה Peace is Action, אנימציה המציגה כיצד אנו יכולים לחפש שלום באמצעות התנגדות לבריונות באינטרנט; ושובהאם אופרטי מהודו עם סרטו Mr. Peace, אשר מספר את סיפורו של אדם אשר נותר מאחור על ידי העולם המהיר.


הצגת הזוכים בפרס "היוצרים הצעירים" | וידאו: getty images

פרס "היוצרים הצעירים" של היה פתוח למתמודדים מרחבי העולם בין הגילאים 18-29. שלושה זוכים נבחרו על פי הקריטריונים של מושג, ביצוע, פיתוח אופי ויצירתיות. פאנל השופטים כלל את: מיכל גרייבסקי, נשיאת JCS International; הגברת הראשונה של פנמה לורנה קסטיליו גרסיה דה וורלה; פטריק קונולי, סגן מנכ"ל תוכניות בערוץ AMC/SundanceTV Global; איימי הרגריב'ס, שחקנית ומפיקה; מוז'ן מארנו, שחקנית ומפיקה; בן פיין, יועץ עצמאי בחברת Pyne Media; סטפן סגלר, סגן נשיא תוכניות ב- WNET Channel 13 ודניאל וידמן, מנהל המשרד של רשת הטלוויזיה של ברזיל Globo בצפון אמריקה.

לצפייה בכל הסרטונים שהגיעו לשלב הגמר בתחרות

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.