Forbes Israel Logo

פרס “קמפיין השנה” הוענק לOH! אורנשטיין חושן תקשורת ואסטרטגיה

איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל עורך מזה 17 שנים ברציפות את תחרות המצוינות "האריה השואג", והשנה היא נערכה בסימן 60 שנה להיווסדו של האיגוד. לפי הודעת האיגוד, העבודות בתחרות הוגשו על ידי משרדי יחסי ציבור קטנים וגדולים, משרדי דוברות של מוסדות ציבוריים וממשלתיים, עמותות וארגונים בקטגוריות שונות. העבודות עברו תהליך שיפוט אובייקטיבי ושוויוני על ידי אנשי תקשורת, עיתונאים ואנשי אקדמיה.

בראש חבר השופטים השנה עמד פרופ' אלי אברהם, מהחוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה. לפי האיגוד, "רמת העבודות שהוגשו הייתה גבוהה ביותר והשופטים בתחרות ציינו כי המגוון הרחב של העבודות והעושר היצירתי של העבודות, הפכו את עבודת השיפוט למעניינת ומאתגרת במיוחד", נכתב בהודעה.

אורנשטיין וחושן | צילום: יח"צ

המשרד אשר זכה בפרס הגבוה של התחרות, "קמפיין השנה" הוא OH! אורנשטיין חושן תקשורת ואסטרטגיה. מדובר במשרד שהוקם על ידי הדן אורנשטיין ואיתמר חושן, ומתמחה בניהול משברים ומאבקים לחברות ולארגונים עסקיים, בניהול מוניטין אישי לאנשי עסקים ובכירים ובולט בפעילותו בענף המשפט.

הפרס הוענק ל-OH! על פעילות תקשורתית שניהלו עבור פירמת עורכי הדין הגלובלית DLA PIPER. מטרת הקמפיין, שנשען אך ורק על עבודת יחסי ציבור קלאסית וללא תקציבי פרסום או שיווק נוספים, הייתה לתקשר בקרב קהלי היעד הרלוונטיים למשרד, חברות עסקיות מובילות בישראל, את יכולות העסקיות והמשפטיות של המשרד בחו"ל; להגדיל את המוכרות והזכירות שלו; ובכך להגדיל את נפח הפעילות העסקית שלו. זאת, בתוך שוק עורכי דין מקומי מוצף ותחת איסור על חשיפת פעילות משפטית ועסקית של לקוחות הפירמה. במסגרת זו, ניהלו ב-OH! אסטרטגיה מורכבת שנועדה מחד, להפיג את חששם של המשרדים הישראלים מ"הענק הזר", ומאידך – להסתייע בקשרי המשרדים עם לקוחות מקומיים.

פרס קמפיין הטכנולוגיה הוענק למשרד OH! עבור פעילות שנערכה לצורך השקת מתחם חללי העבודה לחברות היי-טק, LABS TLV. במסגרת העבודה, שכללה חדירה לשוק תחרותי ביותר הכולל עשרות שחקנים דומים, חלקם דומיננטיים, ניהל המשרד מהלך שיווקי ומיתוגי רחב היקף, תוך התבססות על יחסי ציבור קריאטיביים ושיתופי פעולה עם כלי תקשורת מקומיים וזרים, בארץ ובחו"ל, אשר הניבו למעלה מ-100 אייטמים וחשיפה בהיקף של מיליוני שקלים. כיום, גם לאחר פתיחת שתי קומות נוספות במגדל עזריאלי שרונה, מצוי המתחם בתפוסה מלאה של חברות הי-טק מובילות.

בנוסף, במהלך הטקס קיבל עורך ישראל היום, בועז ביסמוט, אות הוקרה מיוחד מהאיגוד על הישגיו התקשורתיים בשנת 2017: מינויו לתפקיד עורך העיתון "ישראל היום" ותחזיותיו המדויקות לגבי תוצאות הבחירות בארצות הברית – בניגוד לתחזיותיהם של מרבית הפרשנים.

את אות יקירי האיגוד קיבלו פרופ' יחיאל (חיליק) לימור וד"ר ברוך לשם, על תרומתם לקידום התמקצעות בתחום יחסי הציבור והתקשורת בישראל. בקטגוריות נוספות היו הזוכים הבאים: המרכז הרפואי שערי צדק בירושלים, על השקת מערך המוח המקיף; משרד בן חורין אלכסנדרוביץ' ומשרד איילת פריש על ג'ירו דה איטליה; גל לבנון-לוי דוברת קבוצת פרטנר, על השקת פרטנר-TV מפץ בשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל; סמנכ"ל תקשורת ורגולציה בקשת 12, טלי גורן ומנהלי המחלקה רועי ברגר ושירי לוי, על השקת ערוץ 12 ועוד.

יו"ר האיגוד, איתן הרשקו, דיבר באירוע ואמר כי "ההצטרפות ההולכת וגדלה של חברות וחברים חדשים לחברות באיגוד מורגשת מאוד. אני קורא לכל העוסקות והעוסקים בתחום יחסי הציבור בישראל, בואו והצטרפו לחברות ועשייה באיגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל, רק בכוחות משותפים נשפיע על עתיד התחום והמקצוע שבו אנו עוסקים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.