Forbes Israel Logo

צוקרברג: "אופן השיתוף השתנה – הפיד החדש ישקף את השינוי"

"השיתוף שלנו הפך להיות הרבה יותר ויזואלי", אמר צוקרברג בהשקת הפיד החדש של פייסבוק. "העיצוב החדש ייתן לכך מענה".

במסיבת עיתונאים שערכה החברה במטה בקליפורניה אמר צוקרברג כי "המטרה שלנו היא להפוך את העולם לפתוח ומקושר יותר; הניוז פיד הוא אחד השירותים החשובים ביותר שלנו".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

הבשורה העיקרית של העיצוב החדש של פייסבוק היא מערכת שמועצבת אישית עבור על משתמש.  "העיצוב החדש הוא עשיר יותר ויפה יותר. הוא יהיה זהה גם בנייד וגם במחשב, והוא יהיה מותאם אישית עבורכם".

צילום: רויטרס

"מההתחלה, היעד שלנו בניוז פיד היה שונה מכל רשת חברתית אחרת", ציין צוקרברג. "סוגי הסיפורים שאנחנו נוהגים לשתף כאשר אנחנו מתקשרים באמצעות צילום הם שונים לגמרי מאלו המבוססים על טקסט".

החברה הציגה מספר גדול של שינויים בעיצוב הפיד. כך יהיה מעתה פיד "מעקב" אישי, בו יופיע כל הפוסטים החדשים מהדפים שאחריהם המשתמש עוקב או פיד מוזיקה, בו יופיעו האמנים שהמשתמש אוהב והמוזיקה אליה חבריו ברשת מאזינים.

פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה ביותר מחזיקה ביותר ממיליארד משתמשים ובמאות אלפי מפרסמים. החברה שואפת באמצעות העיצוב החדש למנוע מעבר של משתמשים צעירים לרשתות חברתיות דוגמת טאמבלר, טוויטר ואפילו אינסטגרם, שירות שיתוף התמונות שרכשה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.