Forbes Israel Logo

צפו בתמונות המודלפות: כך צפוי להיראות האייפד מיני

האם אפל איבדה את היכולת להגן על סודותיה המקצועיים? בלוג סיני פרסם אמש תמונות ראשונות של מה שהוא מכנה "הדגם הרשמי של של האייפד מיני". התמונות הבלעדיות אמנם מציגות מכשיר קטן יותר מהאייפד האחרון שהשיקה אפל אך הוא מכיל מרכיבים דומים לו מאוד. 

הדלפת התמונות של האייפד מיני, אשר לטענת מומחים בתחום דומה יותר לאבטיפוס מאשר למוצר המוגמר, מציגה מצב דומה לזה שקדם להשקתו של האייפון 5 לפני כשבוע. הסיבה להדלפות היא ככל הנראה, בחירתה של אפל לייצר את מכשיריה בסין, באותם מפעלים בהם מיוצרים מוצרים משלימים על ידי צד שלישי ואולי אפילו חיקויים בלתי מאושרים של חברות שונות.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

כתוצאה מכך, תהליך הייצור של המוצרים מתערבב עם תהליכי ייצור של אבטיפוסים ומאפשר לכל מי שמעורב בתהליך להדליף תמונות. תמונות אלה לא בהכרח מציגות את הדבר האמיתי, אך הן מראות ללא ספק את הדבר הקרוב ביותר לכך. 

תמונת האייפד מיני שהודלפה לרשת | צילום: blogpad.com

הבלוגרים המדליפים הם ככל הנראה גורמים המקורבים לתהליך הייצור של שלל מוצרי אפל וככאלה, הם חשופים לשלבים השונים בו. לכן, גם אם התמונות שהם מדליפים לא מציגות את גירסתו הסופית של המכשיר, קרוב לוודאי שהפיצ'רים המוצגים בהן יהיו חלק ממנו בסוף התהליך. 

אם נתבסס על התמונות המודלפות, הרי שעלינו לצפות שהאייפד מיני יכיל מצלמה קדמית מתקדמת ושהחיבור שלו לחשמל והרמקולים יוצבו בתחתית המכשיר. עם זאת, התמונות לא חושפות פרטים רבים נוספים על המכשיר. 

צילום: blogpad.com

חברת אפל משפת פעולה עם יצרניות טכנולוגיות שונות באסיה, כגון: פוקסקון הסינית ופגטרון מטיוואן. הבלוגרים המדליפים ככל הנראה נמצאים בקשר עם יצרניות אלה וכך הם יכולים להגיע את האבטיפוסים של המכשירים החדשים שעוד לא יצאו לשוק.

ההדלפות של מוצרי אפל השונים תרמה בעבר להגברת הסקרנות לגביהם, ואף להגדלת מספר ההזמנות עוד בטרם יציאת המוצר לשוק. אך יחד עם זאת, מדובר גם בגורם שהורס לציבור את ההפתעה ואחראי פעמים רבות גם לאכזבה שנוצרת לאחר ההשקה הרשמית של המוצרים. 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.