Forbes Israel Logo
מה חדש
מה חדש

קולקציית הביכורים של ASIA ועוד קולקציות חדשות שאהבנו במיוחד

בחרנו עבורכם 3 קולקציות חדשות לקראת האביב והקיץ שבפתח: פריטי לבוש למראה יומיומי-אלגנטי או למראה ערב מוקפד, הלבשה תחתונה יוקרתית - וגם: הטרנדים בכפכפי הקיץ

הכניסה לבוטיק החדש של מעצבת האופנה טלי אסיה רביבו היתה הפתעה חמימה מצד אחד, אלגנטית ומפתיעה מן הצד השני. חמימה מכיוון שהמעצבת מצליחה לייצר אווירה מזמינה ורכה בחנות באופן בו היא מציגה את הקולקציה, תוך שהיא קושרת את הפריטים לסיפורים מחייה האישיים ("חליפת סימון הקרויה על שם סבתה שלי: זו חליפה מחויטת א-סימטרית שמשלבת מראה 'חסוד' עם חצאית באורך מתחת לברך, עם שסע שחושף רגליים, ונלבשת עם עניבת פפיון וז'קט"). אלגנטית ומפתיעה מפאת הפריטים המחויטים, שכוללים חליפות, חולצות מכופתרות בגזרות שונות, חצאיות באורכים משתנים, וז'קטים.

מותג האופנה ASIA, במסגרתו היא חושפת את הקולקציה הראשונה שלה, שואב השראתו מהבית בו גדלה, תוך יצירת חיבור הרמוני וייחודי של המראה הגברי והנשי, המחויט והאלגנטי, החשוף והנועז. "תקופת הקורונה חיזקה אצלי את ערכי הערבות ההדדית עליהם גדלתי והתחנכתי בבית, ומתוך אידיאולוגיה וציוניות  בחרתי לייצר את הבגדים שלי רק בישראל" אומרת אסיה. "אני אוהבת וגאה במדינה שלי, חשוב לי שיהיו כמה שיותר אנשים שיוכלו להתפרנס מהעסק שלי וחשוב לי שכולם יהיו כאן. ישראל היא הבית שלנו ואנו צריכים לדאוג לשמור עליו לשמר אותו גם בפן הכלכלי".

מתוך הקולקציה החדשה של ASIA. צילום: דודי חסון
מתוך הקולקציה החדשה של ASIA. צילום: דודי חסון

הקולקציה מציעה פריטים אלגנטיים ומחויטים לצד קולקציית שמלות וחצאיות וחולצות טי שירט בשילוב כריות למראה דומיננטי אך יחד עם זאת נשי רך. בכל דגם ניתן לראות את הנוכחות החזקה של אסיה, החל מפריטים בעלי כתפיים רחבות, צווארון גבוה, מראה גברי-נשי ודש אלגנטי בשרוולי הבגד, לצד מפתחים גבוהים וחשופים. 

קולקציית השמלות והחצאיות מאופיינת בצבעונית של גוונים עזים ובוהקים, כמו סגול, צהוב, כחול, אדום, וירוק, בהשראת הילדות הצבעונית והתוססת של אסיה, עם פריטים בעלי נוכחות ודרמתיות. מגוון שמלות אלגנטיות עם דש גבוה ושסע עמוק, שמלות מיני בעיצובים שונים, שמלות סטרפלס במגוון דפוסים וצבעים שמבליטות את אזור הדקולטה.

כמה פריטים שבלטו במיוחד: ז'קט פייטים עם כפתורים מוסתרים שהופך ברגע לשמלת ערב מנצנצת ושמלה בשילוב רוכסן שהופכת ברגע את המראה השמרני, הצנוע והמאופק לסקסי עם שסע קדמי עמוק. פריטים ורסטילים שכל מלתחה זקוקה להם.

מתוך הקולקציה החדשה של ASIA. צילום: דודי חסון
מתוך הקולקציה החדשה של ASIA. צילום: דודי חסון

גם את הצבע הלבן ניתן למצוא בכל אחד מהפריטים בקולקציה, שחושף מראה קלאסי ואביבי שמתאים גם לכלות. בין הפריטים שמלת מקסי מדגם Adela עם שסע וצווארון גבוה ומוטיב אלגנטי במראה יוקרתי שמציעה שיק חדש וייחודי בכניסה לחופה, חליפה לבנה במראה גברי-נשי, שמלות מיני ועוד. (390-2,490 שקל, בבוטיק ASIA, גורדון 26, ת"א ובאתר).

השקה נוספת, שמצאנו גם כמתאימה כמתנת חג רומנטית במיוחד היא Amourette, החזייה המובילה של מותג ההלבשה התחתונה טריומף. לחזייה מספר דגמים ייחודיים, כולם מבטיחים להעניק ללובשת נוחות מקסימלית לצד תחושת העצמה וסקסיות.

בין הדגמים: Amourette Charm, חזייה עם תחרה מעוטרת רקמת פרחים, שמתאימה לכל גזרה ובטווח מידות רחב; Amourette 300, חזייה קשת מרופדת עם תחרה על כולה. יוצרת מחשוף ותמיכה אידיאלית גם במידות גדולות; Amourette Spotlight, חזייה מרופדת קלות עם סיומת של תחרה עדינה שיוצרת מראה נשי ומעודן. (289.90-367.90 שקל, בחנויות ואתרי אונליין נבחרים להלבשה).

חזיית Amourette Charm של טריומף. צילום: יח"צ
חזיית Amourette Charm של טריומף. צילום: יח"צ

הקולקציה החדשה של HAVAIANAS מציעה מגוון רחב של כפכפים ומשקפי שמש במהדורות מיוחדות ועיצובים בהשראת הטרנדים הבולטים לאביב-קיץ 2021, לצד הדגמים הקלאסיים והמוכרים של המותג. כך, למשל, כוללת הקולקציה, שמיועדת לנשים, גברים וילדים, מהדורות של בטמן, סופרמן, מיינקראפט, הלו קיטי ומיניונים.

בקולקציה הנוכחית מרחיב המותג את מנעד הגזרות וכולל כפכפים הלוקחות השראה מהדגמים האהובים והמוכרים עם טוויסט חדש. כפכפי ה-Sunny הם אבולוציה של קולקציית ה-Luna, סנדלים שכוללים רצועה סגורה בעקב. בנוסף, אחד מהדגמים המובילים של הקולקציה הוא דגם Slim Pallet Glow, הכולל שילובי צבעים עם טאצ' של ברק וזוהר. הוא מהווה אבולוציה של דגם ה-Slim הקלאסי – בין הדגמים המובילים של המותג. הדגם המוביל בקולקציית הגברים הוא Logomania עובר שדרוג לדגם Logomania High Tech שכולל עיצוב לוגו בצידי הסוליה הפנימית של הכפכף במקביל ללוגו על רצועות הכפכף. (כפכפים, 50-140 שקל; משקפים, 150-330 שקל, בסניפים ובאתר הרשת).

קולקצית אביב קיץ 2021 של HAVAIANAS. צילום: יח"צ חו"ל
מתוך קולקצית אביב-קיץ 2021 של HAVAIANAS. צילום: יח"צ חו"ל

צילומים: דודי חסון, יח"צ, יח"צ חו"ל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן