Forbes Israel Logo

ריץ קרלטון הרצליה – אחד המלונות המבטיחים ל-2013 של פורבס

עוד בטרם נפתח, הצליח מלון הריץ קרלטון בהרצליה פיתוח להתברג לרשימת המלונות המבטיחים ביותר בעולם של מגזין פורבס. המלון, שנבנה בימים אלה וצפוי להיפתח במהלך השנה הבאה, הוא אחד משלושה מלונות בלבד במזרח התיכון שנכנסו לרשימה.

ריץ קרלטון יהיה בן 12 קומות וכ-200 חדרי יוקרה, כאשר בשש קומותיו העליונות ייבנו דירות קיט אשר יוצעו למכירה. השלוחה הישראלית תהיה הסניף הכשר הראשון של רשת מלונות היוקרה, ולצד בריכת גג, חוף ים פרטי ומתחם ספא, תכלול גם בית כנסת, מטבח כשר ומעלית שבת. על תכנון המלון אחראי משרד האדריכלים רני זיס ואת בנייתו ביצעה חברת תדהר.

יחד עם ריץ קרלטון נמצאים ברשימה גם מלון סט.ריג'יס באבו דאבי, שמורכב משני מגדלים המחוברים על ידי גשר בגובה 200 מטר, ומלון שנגרי-לה בלונדון, בו יוצעו לאורחים מיטות בעלות טכנולוגיה מיוחדת שמתאימה את המזרן לגוף.


ריץ קרלטון הרצליה | צילום: אסף פיצ'ו

דירוג המלונות המבטיחים של פורבס מציג מגוון רחב של אופציות בילוי ולינה לכל מי שחפצה נפשו בנופש יוקרתי לפתוח בו את השנה החדשה. החל מהמחוזות ההריים הנידחים של סין, דרך הג'ונגלים של אפריקה ועד החוויה האורבנית המושלמת בניו יורק, פורבס מגלה מה הם המלונות שידהימו את העולם ביופיים וייחודם בשנת 2013. 

ברשימה המכובדת נמצאים מלונות כמו מלון המלכה בניו יורק שייפתח ברחוב 57. הנסיכה תוקם במקום המלון ההיסטורי בקינגהאם – מלון שנבנה בשנת 1929 וביקרו בו אגדות מוסיקה כמו הפסנתרן איגנצי פדרבסקי ומגדולי טנורי האופרה – ג'וזפה דה הלוקה וג'ובאני מרטינלי, ישוחזר כפנינה בת 18 קומות שתדגיש את מורשתו האמנותית.

כמו כן מופיע מלון Shangri-La Hotel בלונדון, רק מגדל עם חלונות זכוכית יכול להציע נופים כאלה. המלון שייפתח בקרוב יתפאר ב-185 חדרי דלוקס ו-17 סוויטות עם נוף עוצר נשימה של לונדון ומיטות שמשתמשות בטכנולוגיה מיוחדת שמתאימה את המזרון לגוף.

מלון המלכה, ניו יורק | צילום: thequinhotel.com

ריץ' קרלטון באבו דאבי הוא המלון השני של הרשת שנכנס לרשימה. במלון יהנו האורחים מחוף פרטי ומבריכה מפוארת חיצונית ענקית בגודל 17.2 אלף רגל מרובע. המלון שבנוי ברוח האדריכלות האירופית מהמאה ה-15 כולל גם ספא מהודר שמתפרש על 21.5 אלף רגל מרובע המאבוזר בחמאם, חדר אדים, חדר כושר, ברכת מים עמוקים ו-15 חדרי טיפולים.

מלונות נוספים בדירוג פורבס: ארצות הברית: מלון הקפלה בוושינגטון די.סי, בית הנופש והספא -סלאמנדאר בורג'יניה, לנגהם שיקגו, אל-אקאנטו בסנטה ברברה. אמריקה הלטינית: וולדורף אסטוריה -פנמה. אירופה: מלון ארבע עונות – סנט פטסבורג, לונדון אדישיין – לונדון, מלון פנינסולה – פריז, שאנגרי לה-בוספור – איסטנבול. אסיה: מלון מנדרין אוריינטל פודונג – שנחאי, מלון יערות פוסן – שיאקסין (סין), רוסווד – ביג'ין, שבל בלנק רנדלי – מלדיבים. אפריקה והמזרח התיכון: מאהלי מזורי – קניה (וכאמור, ריץ קרלטון בהרצליה ובאבו דאבי).

 הדירוג נעשה בשיתוף אתר Startle.com, המספק מידע על מתחמי נופש ובידור יוקרתיים ברחבי העולם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.