Forbes Israel Logo

ליום שאחרי הקורונה: 7 יעדים מושלמים לטעינת המצברים

שבעה ריטריטים יוקרתיים, ששואפים להתמזג במיקום המרוחק, הפראי והייחודי שלהם - ייפתחו השנה • עכשיו רק נותר להמתין לכך שחברות התעופה יחזרו לעבודה סדירה

Islas Secas – פנמה (נפתח בסוף 2019)

בארכיפלג בבעלות פרטית, לחוף פנמה, המורכב מאוסף של 14 איים, Islas Secas הוא ריטריט חלומי של ארבעה מבנים פרטיים, בהם יכולים להתארח 18 אורחים בסך הכל, ושלושה בתי נופש קטנים נוספים שאמורים להיפתח במהלך מרץ. הריטריט הסופר-מבודד הזה פועל על 100% חשמל סולרי, כך שבנוסף לנוף המרהיב, הוא נהנה גם מגיבוי אקולוגי.

צילום: יח"צ

Natural Selection's Kwessi Dunes – נמיביה (נפתח ברבעון הראשון של 2020)

הלודג' החדש של הברירה הטבעית הוא Kwessi Dunes, מקום מסתור עם 12 חדרים במדבר האינסופי של שמורת הטבע NamibRand. מכיוון שהאתר ממוקם באחד המקומות המומלצים בעולם לצפייה בכוכבים, כל חדר מצויד בגומחה מיוחדת בדיוק לפעילות זו והאורחים מוזמנים לישון גם מתחת לכיפת השמיים.

צילום: יח"צ

שחרות Six Senses – ישראל (ייפתח ברבעון השני של 2020)

אם אתם רוצים חופשה אמיתית מהציוויליזציה, הנגב הוא בדיוק מה שאתם מחפשים. המיקום של המלון החדש של מותג האקו-לקשרי Six Senses, "שחרות ששת החושים" על המצוק, נמצא במרחק שלוש שעות וחצי מתל אביב. לצד הנופים השלווים והמבודדים, האורחים יכולים לצפות לווילות מצוידות היטב וסוויטות מעוצבות בטבעיות, כמו גם אזור מפגש והסעדה בסגנון בדואי.

צילום: Six Senses Shaharut

Alila Dalit Bay – בורנאו (ייפתח ברבעון השלישי של 2020)

קבוצת המלונות והריזורטים היוקרתית Alila פותחת את הנכס הראשון שלה בבורנאו, שבדרום מזרח אסיה, בחוף הצפוני והטבעי של המדינה. האתר החופי יכלול 152 מקומות לינה, כשההשראה לעיצוב תגיע מהתרבות המקומית.

צילום: יח"צ

Zannier Hotels Bãi San Hô – ויאטנם (ייפתח ברבעון השלישי של 2020)

במחוז פו ין הפראי והשופע של ויאטנם, Zannier Hotels Bãi San Hô יושב בחצי אי בגודל כאלף דונם, שמתגאה בצמחייה עבותה וחופים לבנים. צפו כאן ל-71 וילות, רובן עם בריכות פרטיות, שייבנו בסגנון וויאטנמי מסורתי עם גגות סכך גבוהים ועיצוב פנים מאופק.

צילום: יח"צ

andBeyond Punakha River Lodge – בהוטן (ייפתח ברבעון האחרון של 2020)

אוטופיית ההימלאיה הזעירה, בהוטן, היא אחת המדינות הנידחות ביותר שמופיעות ברשימת יעדי החלומות של כולם. השנה יפתח פה המותג האקולוגי andBeyond לודג' שישאב את השראתו מהסביבה, ישמור על אינטימיות מקסימלית עם שישה אוהלים, סוויטת ירח דבש ו-וילה עם שני חדרים. אלו יגובו בספא ובמאהל יוגה.

צילום: shutterstock

Arctic Bath – שוודיה (נפתח ברבעון הראשון של 2020)

עם 12 חדרים בלבד, Arctic Bath הוא מלון ספא חדש, אוונגרדי ו"צף" על נהר הלול בלפלנד השוודית. המלון המעגלי מתרכז בוולנס, וכולל ארבע סאונות ואזור פתוח שבו ניתן לטבול בבריכות הקפואות בחורף. המלון החדש מגיע מהצוות שבנה את Treehotel הסמוך, והוא הריטריד המושלם לאלו שרוצים להתחבר לטבע ולקבל קצת מנוחה רצינית בדרך. (בתמונה הראשית, צילום: יח"צ).


הכתבה מופיעה בגיליון פברואר 2020 של פורבס ישראל. לרכישת הגיליון לחצו כאן

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן