Forbes Israel Logo

שימוש באמצעים קיצוניים: מה מחירה הכלכלי של הנשיכה של סוארז במגן האיטלקי?

מספר שבועות לאחר שקבע את שיא ההבקעות בעונה אחת של הליגה האנגלית, החלוץ מאורגוואי, לואיס סוארז, עשוי להיות חתום על שיא נוסף: החסות הקצרה ביותר של כוכב כדורגל בינלאומי. 

ביום שלישי האחרון, במהלך המשחק של אורגוואי נגד איטליה, נתפס סוארז במצלמות הטלוויזיה נושך את המגן האיטלקי, ג'ורג'יו צ'ילני, בכתפו. מדובר בתקרית השלישית במספר בה סוארז השתמש בשיניו כנגד שחקן יריב, מה שלא הותיר גם את שופטי בית הדין המשמעתי של פיפ"א אדישים: בדיון מיוחד החליטו הדיינים להעניש את סוארז בחומרה – ולהרחיקו מכל פעילות למשך 4 חודשים תמימים.

אך עונשו של סוארז עלול להיות חמור אף יותר, ובעל השלחות כלכליות לא מעטות. התזמון של התקרית מעט בעייתי עבור סוארז שרק לפני חמישה שבועות חתם על הסכם עם אתר המשחקים המקוון 888poker לפיו השחקן יהיה השגריר העולמי של החברה. סוארז, החתום על חוזה ענק עם קבוצת הכדורגל האנגלית ליברפול על סך של 75 מיליון דולר, הוא אחד משחקני הכדורגל הרווחיים ביותר בעולם.

מאז תקרית הנשיכה העמוד של סוארז באתר של 888poker מוצף בציוצים הקוראים לחברה להחליף את השחקן:

החברה עדיין לא הגיבה לגל המחאה כנגד סוארז ולא הצהירה על כוונותיה להמשיך את מערכת היחסים שלה עם השחקן. סוארז מככב גם בפרסומות של חברות גדולות אחרות כמו אדידס וביטס. פרסומות אלו לוקחות חלק ברוטציה של שידורי המונדיאל, מה שאומר שהן משודרות לא מעט בחודש האחרון. גם חברת אדידס קיבלה בימים האחרונים תגובות נזעמות במיוחד במדיה החברתית אודות השחקן, מה שגרם לה לשחרר תגובה מהירה לתקרית ולפיה, היא לוקחת את העניין ברצינות רבה ובכוונתה לעלות את העניין בפני השחקן. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.