Forbes Israel Logo

שיקום עור הפנים ב-28 יום: הסרום של ליראק פריז משך את תשומת הלב שלנו

המותג הצרפתי ליראק פריז שנחת לאחרונה בישראל משיק את הסרום מסדרת הפרימיום היוקרתית לשיקום עור הפנים ב-28 יום בלבד ועם 7 פטנטים רשומים

מותג הטיפוח הצרפתי ליראק פריז (LIERAC), שעשה לאחרונה עליה לישראל, משיק את אחד מהמוצרים האייקונים שלו – סרום ׳פרימיום לה קיור אבסולוט אנטי-אייג׳ינג׳ במרקם שמן שמבטיח שיקום דרמטי של עור הפנים בתוך 28 יום. הסרום, חלק מהסדרת הפרימיום היוקרתית של המותג, פועל להחייאה מהירה של עור עייף, טיפול בקמטים עמוקים ואלסטיות באמצעות 7 פטנטים רשומים.

הסרום מהווה פריצת דרך מדעית בעולם הקוסמטיקה הבינלאומי ופיתוחו נעשה בשיתוף עם אוניברסיטת הרווארד. הפורמולה מבוססת על טכנולוגיית מיקרו-אמולסיה שמעשירה את העור בחומרי הזנה, ובטכנולוגיית GDF11 להצערת העור על ידי עידוד התחדשות התאים בכ-50%.

החידוש המרכזי שמושך את תשומת הלב ואף זיכה את המותג בפרס החדשנות הטכנולוגית בשנת 2019 הוא פעולה על כל סימני ההזדקנות של העור, כמו למשל, קמטים עמוקים, עור עייף, כתמים וכהויות, גוון שארינו אחיד ועוד. בנוסף, התכשיר מעניק לחות אינטנסיבית לעור בזכות החומצה ההיאלורונית והפרוטאינים שנוספו לפורמולה הייחודית. (המחיר: 599 שקל, אצל קומסטיקאיות ורופאים מורשי Lierac).

צילומים: יח״צ

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.