Forbes Israel Logo

שרי אריסון: “אני אוהבת את ישראל ונשארת בארץ”

אשת העסקים שרי אריסון מבהירה כי אינה מתכוונת לעזוב את ישראל. לאחרונה היא מכרה את רוב אחזקותיה במרבית החברות שבהן היתה בעלת שליטה. השבוע היא מכרה את חברת תשתיות המים "מיה" לקרן ברידג׳פוינט תמורת כ-260 מיליון דולר, בשבוע שעבר מכרה אריסון את "מלח הארץ" ובמהלך חודש אוגוסט הושלמה עסקת המכירה של חברת "שיכון ובינוי".

"לאחר הרבה כתבות, שחלקן מדוייקות וחלקן לא – אני רוצה לשים דברים על דיוקם", מבהירה אריסון. "קודם כל אני אוהבת את ישראל ונשארת בארץ. זה הבית שלי ושל משפחתי. לאורך השנים הובלתי בשליחות את העסקים שלי והטמענו חזונות כמו חירות פיננסית בבנק הפועלים, קיימות ב'שיכון ובינוי', חיות ב'מלח הארץ' ושפע ב'מיה'", אמרה אריסון.

אריסון. "השקעות למען החברה והסביבה"

"במקביל, השקעתי בהשקעות שונות מתוך ראיה של השקעות למען החברה והסביבה. לאורך השנים האחרונות מכרתי את רוב מניותיי ב'קרניבל קרוז' ונשארתי עם אחוזים בודדים שאינם מהווים חלק מקבוצת השליטה. השקעתי בעשרות חברות ברחבי העולם מתוך אותה אסטרטגיה של השקעות למען החברה והסביבה".

אריסון מוסיפה: "השקעתי בתחומים הבאים: טכנולוגיות בחינוך, אנרגיות מתחדשות, תשתיות ירוקות, פתרונות בנושא אקלים ועוד. החלטתי למכור את החברות האופרטיביות בארץ ובעולם על-מנת להמשיך בשליחות שלי, יחד עם חזון אישי של עשייה הרמונית".

השקעות ופילנתרופיה

"עובדי המטה של קבוצת אריסון בישראל ובעולם ממשיכים לפעול במרץ בהשקעות ובפילנתרופיה. אנו מכוונים לעוד השקעות, בין היתר בתחומים: Food Tech, טכנולוגיות שנותנות מענה לצרכים בסיסיים אנושיים, בריאות בדגש על רפואה מונעת ועוד".

"בפילנתרופיה אנו ממשיכים בפעילות העניפה של הקרן המשפחתית על-שם תד אריסון – קרן פרטית מכספי המשפחה שתרמה עד היום למעלה מ-1.6 מיליארד שקל ללמעלה מ-1,600 ארגונים וממשיכה בפעילותה ובתרומתה בתחומי חינוך, ספורט, תרבות, אמנות, בריאות, רווחה ומחקר", אומרת אריסון.

"'מהות החיים' ממשיכה בפעילותה הכוללת את רדיו 'מהות החיים', אתר אינטרנט, מרכז המבקרים מהותי הכולל סדנאות להעצמה אישית ולשלום פנימי.

"עמותת 'רוח טובה' ממשיכה לחבר בין ארגונים שזקוקים למתנדבים לבין מתנדבים. 'רוח טובה' ממשיכה להפעיל את יום המעשים הטובים בו צפויים להשתתף השנה למעלה מ-2 מיליון ישראלים ועוד מיליונים בלמעלה מ-100 מדינות בעולם. 'גודנט' – מיזם אינטרנטי לעשיית טוב, ממשיך להפיץ את הטוב ברשת ו'יוצרים שינוי' ממשיכה לאפשר למאות תלמידים להיות יוזמים חברתיים ומעורבים בקהילה וכולננה הפועלים למען לכידות חברתית".

אריסון הוסיפה ואמרה: "מעבר לכל ההשקעות והפילנתרופיה שאני ממשיכה להוביל בארץ ובעולם אני רוצה לקדם שיח חיובי, בונה, מגשר ומאחד בעם ואפעל למען שליחות זו – אהבת חינם".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן