Forbes Israel Logo

תשכחו מדאבוס: 5 כנסים מקצועיים מומלצים ליזמים בשנה הקרובה

אחת המלכודות הנפוצות ביותר ליזמים אשר מקימים חברה חדשה יש מאין, היא השקעה של שעות ארוכות מספור בעבודה היומיומית במשרד, והזנחה כמעט מוחלטת של משימות שאינן דחופות: פיתוח קשרים חדשים, חשיבה אסטרטגית, השקעה במיומנות שונות אשר אינן נחוצות לפיתוח העסק באופן מיידי. לכן, חשוב יזמים רבים מרחבי העולם מקפידים להשתתף בכנסים מקצועיים שונים, בדיוק לשם מטרות אלו.

בזמן שמנהיגי העולם נמצאים בכנס הכלכלי החשוב בעולם הנערך בעיירת הסקי דאבוס שבשוויץ, כדאי לזכור כי בכל שנה מתקיימים עשרות רבות של כנסים מקצועיים במגוון תחומים. אמנם סביר להניח שלא תפגשו במסדרון עם חסאן רוחאני או מארק צוקרברג, אך כנסים רבים בהחלט יסייעו לכם ליצור קשרים חדשים וחשובים, לפתח את החשיבה העסקית שלכם לכיוונים חדשים ולספוג ידע והשראה מאנשי מקצוע מובילים מרחבי העולם. אלו 5 כנסים מומלצים במיוחד ליזמים, אשר יתקיימו כולם בשנה הקרובה על אדמת ארה"ב:

1. Social Media Marketing World

    26-28 למרץ, סן דייגו

תוכלו להתייחס לכנס הזה פשוט מאוד כאל הכינוס המקצועני החשוב ביותר בתחום הרשתות החברתיות. הכנס יפגיש 2,000 מומחי שיווק מובילים מרחבי העולם, ביחד עם יזמים מובילים מתחום הרשתות החברתיות, אנשי אקדמיה, מומחי מיתוג, ועוד רבים ומרתקים. פיל מרשון, מנהל הארועים בכנס, תיאר את המתוכנן: "אם תרצו להקיף את עצמכם במיטב המוחות מתחום הרשתות החברתיות בעולם כולו, זה הכנס שאסור לכם להחמיץ".

ואם חשבתם שמדובר בימים שלמים של הרצאות ודיונים, תחשבו שוב. כיאה למוניטין אשר יצא בשוק לאנשי הרשתות החברתיות, הם לא מתכוונים לוותר על הכיף. הכנס יפתח במסיבה מושקעת במיוחד אשר תיערך על נושאת מטוסים ענקית.

2. Launch Festival

    24-26 לפברואר, סן פרנסיסקו

מארגני הכנס מקפידים להתייחס אליו כאל "פסטיבל", ומדגישים כי כל יזם, בעל חברה או אפילו בעל רעיון בלבד יוכלו לשאוב ידע משמעותי רב מהכנס. בנוסף, בכדי למשוך מספר גדול של יזמים צעירים בתחילת דרכם, מציעים המארגנים שורה של מלגות וכרטיסי טיסה והשתתפות בכנס. 40 חברות בתחילת דרכן יציגו את התהליך אשר עברו – בחל מגיבוש הרעיון, דרך הייצור, גיוס הכספים ועד היציאה לשוק – כשבינהן גם חברת דרופבוקס המדוברת. וכדי לשמר את אווירת הפסטיבל ייערכו דיונים פתוחים רבים, קבוצות חשיבה וסיוע וכמובן מסיבות ואירועי היכרות רבים.

צילום: shutterstock

3. ICON 14

    23-25 לאפריל, פיניקס אריזונה

אם אתה בעליו של עסק קטן בראשית דרכו – זה אחד הכנסים שכדאי לשקול בכובד ראש. הכנס מציע שורה של נואמים ומרצים מובילים אשר ינאמו במיוחד עבור בעלי העסקים הקטנים, ישתפו מניסיונם ויעבירו סדנאות במגוון נושאים – החל מהתאמות תכנה לסוג העסק ועד פיתוח ותכנון כלכלי נכון.

4. 99U

    1-2 למאי, ניו יורק

הכנס הזה פונה במיוחד ליזמים המגדירים עצמם כיצירתיים במיוחד, ולכאלו אשר מגיעים מעולמות תוכן שונים ומגוונים ומחזיקים ברעיון אשר אינם יודעים כיצד לפעול למימושו. ההרצאות והתכנים מהווים ערבוב של עולמות תוכן – עיצוב, תכנות, יזמות, טכנולוגיה – מתערבבים יחדיו תחת המטרה: לסייע ליזמים ללמוד כיצד לנהל עסק, או לקדם רעיון קדימה אל עבר מימושו. 30% מהמשתתפים בכנס מגיעים מחוץ לארה"ב, כך שאתם צפויים לפגוש גם אנשים מרתקים ממקומות שונים.

5. Sales 2.0

    5-6 למאי, סן פרנסיסקו

בסופו של יום, המכירות הן הדלק אשר מניע כל עסק קטן כגדול. איש לא יתווכח על חשיבות שיפור יכולות המכירות של יזמים ומנהלי שונים, אשר רבים מהם שוכחים להקדיש את הזמן הדרוש לרכישת מיומנויות חדשות, או פשוט לשמוע הרצאה על התגליות החדשות בתחום מפי טובי המומחים בעולם. הכנס הזה שם לו למטרה לסייע לאותם מנהלים ויזמים להרחיב את ידיעותיהם בתחום המכירות ולשפר את יכולות המכירה שלהם – תוך דגש על העידן הדיגיטלי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.