בשנת 2015 הושקה Engie, פלטפורמה שמספקת פתרון מלא לתחזוקת הרכב – מזיהוי תקלות ועד הצעת מחיר לתיקון. החברה מבוססת על רכיב המותקן ברכב ומתריע על כל תקלה הדורשת תיקון. בנוסף, מאפשרת Engie לחבר בין בעלי הרכבים ובין מוסכים קרובים, שמציעים הצעת מחיר עבור התיקון. השותפים אלון הנדלמן וגל אהרון גייסו מאז 7 מיליון דולר וכעת הם יוצאים לסבב גיוס משמעותי נוסף, שיאפשר לשפר את הטכנולוגיה ולהתרחב למדינות נוספות.
התשוקה למחשבים ולטכנולוגיה התעוררה אצל הנדלמן עוד בילדותו, אז כבר נהג לפרק מחשבים ולבנות אתרים. בתיכון למד ל-10 יחידות במחשבים ולאחר הצבא החל לעבוד כבודק תוכנה וכמפתח. אך המסע היזמי שלו החל כאשר נרשם לתואר ראשון במדעי המחשב במרכז הבינתחומי הרצליה והתקבל לתוכנית זל ליזמות (Zell). שם הכיר את שותפיו גל אהרון, וירדן גרוס (שעזב את החברה בינתיים). יחד עם אורי לוין, מייסד וויז, הקימו השלושה את Engie.
לחברה יש כיום כ-200 אלף לקוחות, 150 אלף מהם בישראל, והם מקבלים שירות מ-300 מוסכים ברחבי הארץ ומכ-50 אלף נוספים באנגליה, בברזיל ובמקסיקו, שם הושקה האפליקציה רק לפני חודשיים.
"עולם הרכב עובר שינויים רבים ולא יעבור זמן רב עד שישתנה לחלוטין", אומר הנדלמן, המכהן בתפקיד סמנכ"ל פיתוח ומוצר בחברה. "לאחרונה החלה סערה סביב הרכבים האוטונומיים ומערכות טכנולוגיות לרכב כדוגמת מובילאיי, ו-Engie נמצאת בעין הסערה, הצינור המרכזי שמחבר בין הנהג לנותני השירות לרכב, כגוף אובייקטיבי שמסייע לנהגים בקבלת שירותים מבוססי דירוג. לראות את המיזם מצליח זה מספק ומחזק את הרצון להמשיך ולגדול".