דניאל אריסון דורסמן

חבר דירקטוריון, אריסון השקעות והקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון, בן 22

דניאל אריסון דורסמן הוא יזם פעיל במגוון תחומים. זה מספר שנים הוא משמש גם כחבר בשני דירקטוריונים חשובים בקבוצת אריסון, אשר פועלת ב-44 מדינות על פני חמש יבשות. חברות הבת העסקיות והארגונים הפילנתרופיים של הקבוצה פועלים ברחבי העולם למימוש חזון עשיית הטוב, באמצעות השקעות מבוססות-ערכים ויוזמות חברתיות.

כחבר דירקטוריון אריסון השקעות, הזרוע העסקית של קבוצת אריסון (הכוללת, בין היתר, את בנק הפועלים ושיכון ובינוי), ודירקטוריון הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון, הזרוע הפילנתרופית של הקבוצה, אריסון דורסמן מעורב במספר מיזמים בזירה העולמית.

אריסון דורסמן הוא סטודנט למינהל עסקים במרכז הבינתחומי הרצליה וכן תומך בעמותת נט"ל – נפגעי טראומה על רקע לאומי, ארגון א-פוליטי המתמחה בטיפול ובשיקום מטראומה נפשית כתוצאה ממלחמה וטרור על רקע הסכסוך הישראלי-פלסטיני.

עוד בין עיסוקיו, הוא תומך בארגון הגלובלי Thorn, שאליו הצטרף בשנת 2017, אז תרם לארגון סכום משמעותי עבור פעילותו השוטפת ברחבי העולם. הארגון עוסק במאבק בסחר בבני אדם ובמיגורו, באמצעות לחימה בניצול מיני של ילדים ברמה העולמית. בעזרת פיתוחיו הטכנולוגיים, הארגון מסייע בהצלחה באיתור מהיר של ילדים, במעצר הפוגעים ובהריסת פלטפורמות מקוונות המספקות חומרים אסורים. כוחות אכיפת החוק בלמעלה מ-17 מדינות נעזרות ביכולותיו החדשניות של הארגון, ואלפי ילדים כבר ניצלו הודות לפעילותו.