דניאל לויתן התחיל לעבוד כמוכר בסניף הדגל של רשת וניליה, ברחוב בזל בתל אביב. תוך זמן קצר קודם למנהל משמרת ובגיל 18 כבר היה מנהל הסניף. לויתן, אוטודידקט, התחיל ללמוד בעצמו את תורת הניהול והצליח להביא את הסניף להישגים מרשימים. לאחר כשנה גויס לפרויקט העילית "שחקים" של אמ"ן.
"אחד הדברים שאפשרו לי להתקדם ולממש את התפקידים אותם מילאתי, הוא הלמידה העצמית שלי תוך כדי העבודה ובמקרים רבים במהלך הלילות", הוא אומר.
לויתן חזר לרשת לתפקיד ניהול אזור, שבמסגרתו בנה תוכנית פיתוח לכלל סניפי הרשת. יישום התוכנית בסניפים זכה להצלחה שהביאה לקידומו לתפקיד הנוכחי – סמנכ"ל האסטרטגיה – כשהוא בן 20 בלבד. כיום מונה רשת הגלידריות 19 סניפים ברחבי הארץ, ומארחת כ-80 אלף לקוחות מדי חודש. בארבע השנים הקרובות מתכננת הרשת להתרחב ולפתוח 3 עד 4 סניפים חדשים מדי שנה, בדגש על אזורי הפריפריה. את התוכנית האסטרטגית הזו, כמו גם תוכניות נוספות, מתכנן ומוביל לויתן.
את השנה האחרונה הוא העביר בקידום פרויקטים לשיפור התהליכים והשירות ברשת: יצירת ממשקי עבודה חדשים כחלק ממבנה ארגוני חדש; בניית תקציב תוך שימוש בכלים טכנולוגיים הנותנים הכוונה בזמן אמת; אפליקציה חדשה; פיתוח והשקת תחום המכירות המקוונות ברשת בשיתוף עם הסטארט-אפ Appfront; וכאמור, תוכנית לפתיחת סניפים נוספים.
"דרושים ויתורים שמשפיעים על כלל תחומי החיים, וכדי להצליח צריך לעבוד מאוד מסודר ולנהל לו"ז קפדני", מסכם לויתן.