בשנת 2014 הקים יהלי סער (28, מנכ"ל) עם שני שותפיו נדב שץ (29, סמנכ"ל טכנולוגיות) ותום להט (28, סמנכ"ל מוצר) את חברת Tailor Brands, כפתרון להפקה אוטומטית של לוגואים לחברות. כיום, קצת יותר משלוש שנים לאחר מכן, הביקוש הרב מצד הלקוחות הביא את החברה להתרחב לקצוות מגוונים הרבה יותר של תעשיית השיווק, והכל באמצעות אלגוריתמים של למידת מכונה. "רצינו למעשה לייצר סוכנות פרסום שהיא אוטומטית לחלוטין, מרמת העיצוב, דרך הקריאייטיב והאסטרטגיה ועד לכתיבת התוכן", מספר סער.
השירותים נעים מעיצוב לוגו ועד לעמודים ברשתות החברתיות, פוסטים, פרסומות דיספליי, מרצ'נדייז, פרזנטציות, עמודי נחיתה, ספרי מותג ועוד. מערכת הבינה המלאכותית שמפיקה אותם מתחשבת הן בעקרונות עיצוב אוניברסליים שמופו מתמטית (בהתאם לענף הפעילות של הלקוח) והן בטרנדים תקופתיים, במיקום גיאוגרפי ובהשפעות שפתיות ותרבותיות.
"בסופו של יום, יצירתיות היא סוג של טעות", אומר סער. "אם תנגן יצירה קלאסית ותטעה בתו מסוים, זו תהיה כמו סטייה ממשוואה ליניארית. אבל אם מספיק אנשים יאהבו את הטעות שלך, אז בעצם התחלת לנגן ג'אז". באותו אופן המערכת של טיילור קיבלה מספר מצומצם של תבניות מוגדרות מראש, וכל עריכה שמשתמשים עושים עליהן היא "טעות". המערכת יודעת לבדוק כמה אנשים "אוהבים" את הטעות הזו, ולהכיר בה כסגנון חדש.
"המטרה היא לייצר סוכנות שתתחרה בארבע החברות הגדולות בעולם, ששולטות בכ-90% מהשוק, אבל רק כ-10% מהעסקים יכולים להרשות לעצמם את שירותיהן, בגלל המחיר". השירותים של טיילור מונגשים לכל עסק בעבור תשלום חודשי שנע בין 2.99 דולר לכ-20 דולר בלבד. החברה גייסה כבר מעט יותר מ-5 מיליון דולר בשני סבבים, וכחצי מיליון לקוחות ברחבי העולם מצטרפים מדי חודש לכ-4 מיליון העסקים שכבר משתמשים בשירותיה. החברה מעסיקה 54 עובדים (מרביתם אנשי מחקר ופיתוח) במשרדיה בתל אביב ובניו-יורק.
שיחק אותה
ההיכרות של סער, בנם של הסופרת והעיתונאית רחל טלשיר ואיש הפרסום והשיווק יוני סער, עם עולמות התוכן של פרסום ותקשורת, לא החלה עם הולדת טיילור ברנדס. בעברו רפרטואר של שחקן על בימת תיאטרון בית לסין ובערוץ הילדים, בסדרות "זום-זום" (2005-6) ו"אליפים" (2011-12). עוד לפני גיוסו לצה"ל כתב סער במדור במה של העיתון Time Out תל אביב, במסגרת שירותו הצבאי עבד כעורך וכתב בעיתון במחנה ולאחר שחרורו עבד כדובר במטהו של יושב ראש מפלגת העבודה דאז יצחק הרצוג, ופרסם טורים באתר Ynet.
את ישראל הוא עזב ב-2012 לטובת לימודי תואר ראשון בשיווק באוניברסיטת קולומביה, ניו-יורק, ועבודה כיועץ קריאייטיב בחברת BBDO. פעילותו בהנגשה של תכנים לקהלים רחבים החלה כבר במהלך לימודיו, כשהקים אתRaising The Bar , ארגון ללא מטרות רווח, המאפשר גישה חינמית לתכנים לימודיים של אוניברסיטת קולומביה (ובהמשך גם של אוניברסיטת קורנל ו-NYU). כשהארגון התרחב ותפס תאוצה, עם מאות מתנדבים בניו-יורק, בסן פרנסיסקו, בסידני ובהונג קונג, הוא וחבריו התפנו להקים יחד את טיילור ברנדס פורצת הדרך.