את הסטארט-אפ הראשון שלו, FEEDLIKE, הקים אבישי עובדיה כשלמד תקשורת ומדעי המדינה באוניברסיטה העברית בירושלים. "זה היה כשרשתות חברתיות היו הדבר החם", מספר עובדיה בחיוך. "עשינו המון טעויות".
הוא הגיע ללימודים אחרי שירות קרבי בצנחנים, ובמהלך הלימודים ניהל את הניו מדיה במשרד לביטחון פנים. ב-2016 הקים יחד עם שותפו בן ויינר את CRAYZE MEDIA, סטארט-אפ שפועל בתחום המלצות תוכן חדשותי, והוציא בינתיים שני מוצרים.
אך פועלו המרכזי של עובדיה הוא בתחום החם ביותר בימינו – עולם הבלוקצ'יין, שאליו נכנס לפני שנתיים. "זה שינה לנו את החיים", הוא אומר. "רצינו לקחת את הטכנולוגיה הכי חדשנית ולעשות איתה משהו. רצינו לפתח אותה".
לפני שלושה חודשים החליט להקים קהילה בירושלים, מה שהפך בתוך 48 שעות ל- BLOCKCHAIN JLM, קהילה שהפכה לשגרירות הביטקוין בבירה. הבחירה בעיר הולדתו היתה טבעית עבור עובדיה. "הסיבה הראשונה היא שאנחנו קרובים לרגולציה, ועל זה התחום יקום וייפול", הוא אומר. הסיבה השנייה היא הקירבה לאוניברסיטה העברית ולחוקרים המבריקים שלה. "אני חושב שההייפ סביב המטבעות הוא אדיר".
בימים אלה שוקד עובדיה על פורום יזמים חדש. "לאורך חיי הייתי יזם חברתי ועסקי. אחד הדברים שתמיד מפריע לי הוא הניתוק של ההייטק מציבוריות ומפוליטיקה. החלטנו לגבש פורום שהמטרה שלו היא להבין איך סטארט-אפיסטים יכולים לתרום למדינה ולעזור לה. אני חי את שני העולמות האלה ואוהב את שניהם".