חמש שנים חלפו מאז הקימה היזמת הצעירה יעל ויזל, יחד עם שותפיה ניר אפלבוים ואלון קריסטל,את ZEEKIT, טכנולוגיה המאפשרת יצירת הדמיות לבוש דיגיטליות באיכות ובהיקפים שלא נראו כמותם – מיליוני הדמיות לבוש בשניה על תמונות לקוחות ודוגמנים של המותגים הגדולים בעולם. מאז הספיקה לגייס 12.5 מיליון דולר ולהוביל מהפיכה בשוק הקמעונאות הדיגיטלית, עם חוזים עם רשתות הבגדים הגדולות בעולם, ביניהן מייסיז, וולמארט-מודקלוז, אסוס, נקסט וטומי הילפיגר.
הטכנולוגיה של זיקית – חיבור בין בינה מלאכותית למציאות רבודה ומדומה – מאפשרת ללקוחות פוטנציאלים לראות כיצד ייראו הבגדים על גופם מבלי למדוד אותם פיזית. ויזל היתה אחראית על פיתוח הטכנולוגיה, שהתבססה על יכולות מיפוי של טופוגרפיית שטח שאותן רכשה בעת שירותה הצבאי בחיל האוויר ובעבודתה כמהנדסת בתעשיות הבטחוניות.
ויזל, המכהנת כמנכ"לית החברה, היא רס״ן (במיל׳) בחיל האוויר ובעלת תואר בהנדסת חשמל מהטכניון. במקביל לזיקית היא מעודדת נשים ליטול חלק מוביל בעשייה הטכנולוגית וכן מרצה בכנסים ובפורומים שונים ברחבי העולם על ״סוד הקסם״ של היזמות הישראלית.
"בימים אלה מתהווה חוזה אסטרטגי ענק עם אחד הגורמים הגדולים ביותר בתעשיית הבידור וחוויות הלקוח האמריקאיות", היא מגלה. "הוא משלב בתוכו השקעה משמעותית. במקביל מתחילות לזרום הצעות רכישה מענקיות הטכנולוגיה העולמיות, כיוון שטכנולוגיית זיקית הופכת להיות כלי מפתח בפרסונליזציה ויצירת פרסומות, המבוססות על זהות המשתמש ויצירת חומרים ויזואליים אישיים".