למרות החרפת התחרות בשוק התקשורת בישראל, שמלווה באובדן מסוים של לקוחות, מצליחה טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית הוט, לשמור על המובילות של חברת הכבלים עם כ-990 אלף מנויים במגזר הטלוויזיה והאינטרנט ועם כ-1.3 מיליון מנויים פרטיים במובייל.
הקבוצה ממשיכה לייצר מנועי צמיחה חדשים, בהם השקת שירות NEXT גם בארצות הברית וחתימה על שיתופי פעולה עם ענקיות תוכן בינלאומיות להפצה ולהפקת תכנים משותפת. לאחרונה השיקה הוט קצב גלישה של 500 מגה בפריסה מלאה כתשובה למתחרותיה באינטרנט, פרטנר וסלקום.