בכל קבוצת חברים אפשר למצוא את המומחה שיודע להשיג את כרטיסי הטיסה הכי זולים ואת המלונות במחירים הכי משתלמים. אוראל יוסף, הפך לרכז הנסיעות של החבר'ה, אבל את המחמאות האמיתיות הוא גורף מ-300 הלקוחות שלו שחוסכים באמצעות Arbitrip זמן וכסף.
את החברה הקים יוסף לפני כשלוש שנים יחד עם בני יונוביץ', והיא מאפשרת להזמין חדרים בבית מלון עבור נסיעות עסקיות. מתוך הבנה שהוצאת הנסיעות בעסקים היא השנייה בגודלה אחרי הוצאות השכר, פיתחו יונוביץ' ויוסף (שמכהן כמנהל הטכנולוגיות הראשי) אלגוריתמים שלומדים את העדפות המשתמש והארגון ולאחר סריקה של המחירים בשוק, ובשיתוף פעולה עם ספקי החדרים – מצליח לספק סט המלצות של מלונות המתאימים לכל נסיעה.
לאחרונה הצליחו לגייס מקבוצת טדי שגיא ארבעה מיליון דולר עבור החברה, שכוללת היום תשעה עובדים והיא בשלבי צמיחה עם תכנון התרחבות לשווקים חדשים בחו"ל. בין לקוחותיה חברות גדולות וידועות – כמו Fiverr, Gett ו-AppsFlyer.
אם כל זה נשמע לכם קצת מוכר אתם לא טועים, אבל כפי שיוסף מסביר "אקספידיה או בוקינג הם לא מתחרים ישירים שלנו, למרות שהם בהחלט המפלצות בשוק שעליהן אנחנו מסתכלים. אנחנו מסתכלים על המלונות ועל 'ספקי הצללים' ויודעים להנגיש את טווח המחירים הזה לשוק העסקי. המערכת שלנו יודעת להכיר את העובדים: זה רוצה חדר-כושר, לזה חשוב שיהיה Wi-Fi במלון. בנוסף, אנחנו מתחשבים במדיניות הארגון ומאפשרים לו לנהל את הוצאות הנסיעות בצורה חכמה".
אוראל, אוטודידקט ללא השכלה אקדמית, מספר שמגיל מאוד צעיר עסק בתוכנה. "המחשבים בבית מאוד עניינו אותי", הוא נזכר. בצבא הוא שירת ביחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין ואחר כך עסק בתפקידי מחקר ופיתוח בחברת NSO וגם ב-Redkix "שם כנראה עשינו משהו נכון, כי היא נרכשה מאוחר יותר על ידי פייסבוק", מציין יוסף.