שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

נעמה זלצמן

מנהלת פיתוח עסקי, בת 29

במהלך השנה וחצי האחרונות מכהנת נעמה זלצמן כמנהלת הפיתוח העסקי וחלק מצוות ההשקעות של קרן Vertex, עובדת מול החברות שבהן משקיעה הקרן ומייצרת עבורן שיתופי פעולה אסטרטגיים ועסקיים.

Vertex Ventures היא קרן הון סיכון מהותיקות והגדולות בישראל והוקמה לפני כ-22 שנה, כחלק מקבוצת קרנות הפועלות גם בארה"ב, סינגפור וסין. הקרן הישראלית לבדה מנהלת קרוב למיליארד דולר. הקרן השקיעה עד היום ביותר מ-100 חברות טכנולוגיות ישראליות. 40 מהן עשו אקזיט, כמו   . זלצמן עובדת עם חברות כמו – Waze ו Early Stage בהן השקיעה הקרן בשנים האחרונות.

זלצמן הקימה את מערך הפיתוח העסקי, שכולל יצירת קשרים אסטרטגים עם שותפים, לקוחות פוטנציאלים, ומשקיעים עבור חברות הפורטפוליו והקרן. במסגרת תפקידה היא עורכת פורומים פנימיים שדרכם היא מחברת בין החברות השונות ואף מסייעת להן בהתמודדות עם סוגיות בתחומים שונים.

זלצמן גדלה בשוהם. לאחר שירותה הצבאי סיימה בהצטיינות תואר בלימודי מדעי המדינה ויחסים בינלאומיים באוניברסיטה העברית. היא שימשה כעוזרת פרלמנטרית לח"כ יצחק הרצוג ולאחר מכן עבדה כיועצת לסגן שגריר ישראל בוושינגטון. בגיל 25 חזרה לארץ ועבדה בלשכת מנכ"ל הסוכנות היהודית כיועצת. במסגרת זו ליוותה פרויקטים שוטפים של הארגון ועסקה בגיוס משאבים.

בהמשך דרכה המקצועית ניהלה זלצמן את תחום החדשנות התאגידית בקוקפיט, זרוע ההשקעות של אל על בהייטק, וניהלה את מחלקת הפיתוח העסקי של סוכנות יחסי הציבור הקנדית Proper Propaganda, שמתמקדת בחברות טכנולוגיה, ואף פתחה סניף בישראל שהגיע לרווחיות תוך חודשים ספורים.

כרגע אני רחוקה ממיצוי התפקיד שבו אני נמצאת" היא אומרת "אני נמצאת בתפקיד מאד מעניין ומעשיר שמאפשר לי ולשאר הצוות שלנו לקחת חלק במסע, גם אם קטן, בצמיחה המקומית והגלובלית של החברות המובילות בישראל, ושמשפיעות עלינו בכל תחומי החיים"