כוכב הרשת סטפן לגר כבר מזמן לא מוכר רק ממסכי הסמארטפונים. רוב הסיכויים שתזהו אותו מאחד השירים שהוציא לאחרונה וזכו למליוני צפיות ביוטיוב ומאות השמעות ברדיו, או מקמפיינים ושיתופי פעולה שהוא עושה עם חברות אופנה ישראליות ובינלאומיות.
לגר (20), שנולד וגדל בישראל הוא בן להורים ממוצא אפריקאי שעלו ארצה מטוגו, אפריקה, והכירו במהלך עבודתם בשגרירות ניגריה בישראל. את ילדותו העביר בחולון, שם הוא גר עד היום עם הוריו. תקופת ילדותו לא הייתה פשוטה עבורו, הוא סבל מהטרדות והצקות בבית ספר, שנבעו בעיקר בגלל צבע עורו.
הקריירה המקצועית של לגר החלה כבר בהיותו בן 14. הוא מאוד התעניין בריקוד והחל ללמוד באופן עצמאי ריקוד, ובמיוחד על ריקוד פרי-סטייל. בהמשך נרשם ללימודי כוריאוגרפיה ומשם הדרך לתחרויות ריקוד בארץ הייתה קצרה. באותה תקופה פגש גם את מי שהפך להיות הסוכן שלו עד היום, מיכאל סמו, שמינף את קריירת הריקוד גם לדוגמנות. בגיל 16 לגר דגמן וכיכב בקמפיינים ובפרסומות של חברות כמו קסטרו, רנואר, TNT, אורבניקה ועוד, וחשבון האינסטגרם שלו כבר הספיק לצבור כ-100 אלף עוקבים.
אחרי שהבין שהאינסטגרם מהווה את הפלטפורמה המרכזית עבורו, החליט להוציא שיר משלו, StepFun, אשר כולל גם אתגר ריקוד, בדומה לאתגרי הריקוד שהיה מבצע עם שירים של אומנים אחרים. השיר הפך ללהיט ענק בקרב ילדים נוער, הגיע לכמיליון צפיות ביוטיוב והפך אותו לכוכב.
לגר, בשונה מאמנים אחרים, מתפרנס ממה שהוא עושה מהיום הראשון. בתחילת הדרך כרקדן היה מופיע באירועים, לאחר מכן התפרנס גם מדוגמנות ושיתופי פעולה באינסטגרם וכעת ממוזיקה, הופעות, קמפיינים ושיתופי פעולה מוזיקליים עם נועה קירל, ג'ולייטה, סקאזי, סטטיק ובן אל ועוד. לחשבון האינסטגרם שלו כבר יש 255 אלף עוקבים, וכמות דומה של מנויים גם לערוץ היוטיוב. הלהיט הענק שלו קומסי-קומסה, שהופק עבור קמפיין משותף עם חברת הלווין yes הגיע ל-30 מיליון צפיות, והלהיט מרסי שהוציא לאחרונה עבר את רף חמישה מיליון הצפיות.
כיום הוא מתמקד במוזיקה וסולל, לאט ובזהירות, את הדרך גם בחו"ל. לאחרונה הוא חתם על חוזה עם חברת תקליטים בצרפת להפקת אלבום בצרפתית ובהמשך מקווה לפרוץ במקומות נוספים. "מוזיקה היא העיקר בשבילי, זה מה שמושך ומניע אותי. זה משהו שבא מבפנים. הריקוד והדוגמנות הם נלווים אליה".