עוד בטרם פרץ קמפיין #MeToo לחיינו, ישבו שירן ירוסלבסקי, טל בן בסט ותומר לסלו בסלון של האחרון ושוחחו על כמה מקרי הטרדות מיניות שעלו לכותרות באותה תקופה. השלושה הסכימו, כי "לא יכול להיות שאין כלים טכנולוגיים שמסייעים לחברות להתמודד עם זה".
הם החלו במחקר מעמיק שארך חצי שנה, ועם התקדמות המחקר פיתחו את קסיופאה – מוצר שעוזר לחברות למנוע התנהגויות פוגעניות מסוגים שונים, כמו הטרדה, התעמרות ואפליה, ומיועד עבור מחלקות משאבי אנוש בחברות גדולות.
"באמצעות ניתוח סוגים שונים של מידע דמוגרפי וארגוני, סקרים וגם המטה-דאטה של תכתובות הדואר האלקטרוני – מודל הבינה המלאכותית שלנו מסוגל לעלות על גורמי הסיכון להתנהגות פוגענית", אומרת ירוסלבסקי ומדגימה: "אם יש צוות שאינו מאוזן מגדרית – אנחנו יכולים להצביע על כך שיש כאן גורם סיכון להתנהגות פוגענית. או אם אנחנו יודעים שבצוות מסוים יש עובד ממוצא אחר והוא פחות מקושר משאר הצוות שלו, ויש התכתבויות בתוך הצוות שמוציאים אותו מהן – אז ממש אפשר לראות את זה כאינדיקציה ולקחת את זה בחשבון. המודל לא כל כך פשוט, והוא מנתח למעלה מ-30 גורמי סיכון ואינדיקציות בדפוסים שונים. יש לנו גם לוח בקרה, שמראה את רמות הסיכון הגבוהות במחלקות שונות בארגון, ובאמצעותו ניתן לדעת מדוע המחלקות הללו מועדות לפורענות ולקבל פתרונות מותאמים".
קסיופיאה רק בת שנה, יש לה מעל עשרה לקוחות בארץ ובעולם, והיא נמצאת כעת במגמת התרחבות לשוק האמריקאי. החברה גייסה עד כה כמה מאות אלפי דולרים והיא חלק מקהילת Google for Startups והשתתפה ב- AKT Labs- המחזור הראשון של תוכנית האצה ישראלית לטכנולוגיות בתחום משאבי האנוש.
לירוסלבסקי תואר ראשון ושני במשפטים מהאוניברסיטה העברית, והיא התמחתה בתחום הקניין הרוחני במשרד עורכי הדין ש. הורוביץ. לפני שהקימה את קסיופיאה, היתה מנהלת מוצר ב-IronSource, ב- RoundForest וכן הובילה את המסלול למנהלי מוצר של הסטארט-אפ Jolt של בוגר רשימת Under30 של פורבס, רועי דויטש.