נכון לסוף 2019, יותר ממיליון לקוחות נהנים משירותי הטלוויזיה והאינטרנט של הוט וכ־1.35 מיליון איש מנויים לשירותי הסלולר שלה. משבר הקורונה והשהייה הממושכת בבתים עשו רק טוב להוט. בניגוד לתחזיות שנשמעו בענף, ברבעון השני של השנה עמדו הכנסות החברה על 950 מיליון שקל – נתון שמעיד על יציבות בהשוואה לרבעון הראשון, וכן לתקופה המקבילה אשתקד. לדברי גרנות גולדשטיין, מאז פרוץ המשבר חוותה הוט עלייה משמעותית בביקושים לשירותי טלוויזיה ואינטרנט, "ובעיקר הצטרפות מואצת לשירותי האינטרנט במהירות של 500 מגה". עובדי החברה לא פוטרו או הוצאו לחל"ת בעקבות הגל הראשון של התפרצות המגפה.