אלין כהן בקושי הספיקה לסיים תיכון והיא כבר מנהלת אימפריית קוסמטיקה שמגלגלת מיליוני שקלים בשנה. היא משמשת כפרזנטורית של רשת אופטיקנה ושותפה עסקית במותג משקפי השמש Seven.
כהן התפרסמה בגיל 13 בסדרת הטלוויזיה “הבנים והבנות” ששודרה בערוץ הילדים. היא מינפה את הצלחת הסדרה ופתחה ערוץ יוטיוב ועמוד אינסטגרם והחלה להעלות סרטוני איפור. תוך זמן קצר החלה שורה של שיתופי פעולה עם מותגי אופנה ואיפור שאף הטיסו אותה לסקר שבועות אופנה ברחבי העולם כשהיא צופה בהם מהשורה הראשונה לצד דוגמניות על בינלאומיות כמו ג’יג’י חדיד וקנדל ג’נר.
בגיל 15 החליטה כהן שהגיע הזמן לפתוח עסק משלה והקימה את המותג “אלין כהן קוסמטיקס”, ששיווק חמישה שפתונים שזכו להצלחה ונמכרו בתוך דקות באתר המותג. מהר מאוד הגיעו הצעות מרשתות הפארם הגדולות שביקשו למכור את המוצרים, אך כהן סירבה לכולן, עד שהגיעה הצעה מג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי וכבר שנתיים שמוצרי המותג נמכרים שם, “לא כמוצרי מדף, אלא בקאונטר של המותג, כמו המוצרים של שאנל ודיור”, היא מציינת.
אלין כהן קוסמטיקס הפך לאחד המותגים הנמכרים בדיוטי פרי ולפני כחצי שנה המוצרים החלו להמכר גם בסניפי רשת הפארם Be. כיום כולל המותג כ־70 מוצרים והוא צפוי להכנס בחודשים הקרובים גם לשוק האסייתי ויימכר ברחבי היבשת בכ־600 נקודות מכירה. בנוסף, כהן מנהלת מגעים מתקדמים מול רשת קוסמטיקה מהגדולות בארצות הברית למכירת מוצרי המותג.
כיום היא מצטלמת, יחד עם משפחתה, לסדרת דוקו־ריאליטי שעוקבת אחר היצירה והפיתוח של המותג. “חשוב לי להעביר מסרים חברתיים וחינוכיים לקהל שלי ולשמש מודל לא רק לליפסטיק, אלא גם מעבר, וזו הסיבה שהנוער מתחבר”, היא מסכמת.