דניאל יהושע תמיד נמשך לקו העדין שמחבר בין הפסיכולוגיה לכלכלה, והחיבור העדין הזה הוביל אותו לייסד את TMI, חברת מדיה שמספקת שטחי מדיה לנקודות מכירה ברשתות הקמעונאות הגדולות בישראל.
יהושע, בנו של הפרסומאי רם יהושע, הבעלים של משרד הפרסום הוותיק יהושע, שירת בסיירת מורן של חיל התותחנים ולמד פסיכולוגיה ומנהל עסקים במרכז הבינתחומי.
בתום הלימודים התקבל לעבודה בחברת הייעוץ האסטרטגי טריגר פורסייט מקבוצת דלויט. במסגרת התפקיד היה חלק מפרויקטי יעוץ למגוון לקוחות, החל ממשרד ראש הממשלה וכלה במותג קרולינה למקה.
כעבור שנתיים שמע על מכרז של רשת יינות ביתן לאיתור חברה שתמכור ותנהל נקודות פרסום בסניפי הרשת. יהושע ניגש למכרז – וזכה. לצורך מימוש הפעילות הקים את TMI, חברה שממפה, ממתגת, מסדרת את מדפי החנות ומתקשרת את המסרים השיווקיים ללקוחות. החברה משתמשת בטכנולוגיה בדרכים יצירתיות, עם מערך מסכים שמנוהלים מרחוק, מכירת מדיה בנקודות המכירה ואפליקציה לניהול הנתונים. “המודל הכלכלי בנוי כך שהכסף מגיע אלינו מהלקוחות עצמם – הספקים והמפיצים – כמו תנובה או חברת ההפצה דיפלומט, ואנו משלמים שכירות עבור שטחי מדף ושטחי פרסום לרשתות”, מסביר יהושע.
בהמשך זכה עם TMI גם במכרזים של רשת פרשמרקט ורשת סופר ברקת. כיום הוא מנהל גם את המסחור החזותי של רשת בתי המרקחת מכבי פארם ורשת Be של שופרסל. בסך הכל מנהל יהושע כ־500 נקודות מכירה ללקוחות מתחומי הקמעונאות, הפארם, הטואלטיקה והתרופות. “הנתונים של השלוש שנים האחרונות מראים שאנחנו עוזרים ללקוחות להגדיל את המכירות ב־10% עד 15% בשנה”, מסכם יהושע. “אנחנו מקווים לצרף רשתות נוספות ולהמשיך בצמיחה”.