אם עדן עמירב היה ממשיך לטפח את כישורי הגיימינג שלו, ייתכן שעד היום הוא היה גיימר 24/7. בגיל צעיר הוכתר עמירב כאלוף ישראל במשחק הווידיאו וורקראפט וייצג את המדינה באליפויות גיימינג בחו"ל. אך בגיל 16 עשה פניית פרסה והחליט להקדיש את זמנו לבניית אתרים ויצירת תוכן באינטרנט.
אל הקושי של עסקים קטנים ובינוניים בגיוס כספים נחשף עדן כבר כשניהל את חברת הפרסום מייפל שהקים תוך כדי השירות הצבאי. “כמו עסקים קטנים רבים, היינו זקוקים למימון. הלכנו לבנק והבנו שנצטרך להפקיד פיקדון כערבות על ההלוואה, אבל לנו לא היה כסף לערבות הזאת”, מספר עמירב. הסיפור של מייפל הסתיים בהצלחה, כשחלקם של עמירב ושותפיו בחברה נמכר ב־2016 לקבוצת הפרסום WEB3 תמורת 10 מיליון שקל, על פי הערכות.
עמירב לא עצר כאן. יחד עם אמיר לייטסדורף, גיא ציפורי ובן דודו, עירי עמירב, הקים את Lending Express שלימים שינתה את שמה ל־Become – פלטפורמה שמחברת בין מלווים לעסקים ועוזרת לבעלי העסקים להבין את אפשרויות ההלוואה העומדות בפניהם. כתוצאה מכך מתחרים המלווים על הלווים, ולא להיפך, כפי שקורה בדרך כלל.
עד כה גייסה החברה 15 מיליון דולר. בסבב הגיוס האחרון, שהתקיים בחודש אוקטובר בהובלת Magenta Venture ו־Benson Oak, גייסה 10 מיליון דולר.
כיום פועלת החברה באוסטרליה ובארה"ב. 35 עובדים פועלים בסניף התל־אביבי ועוד חמישה בסן פרנסיסקו. "התחלנו בשווקים בינלאומיים כדי לשנות בכל העולם את הדרך שעסקים לוקחים הלוואות", אומר עמירב. "מעל 7,000 עסקים השתמשו בשירותיה של Become שסייעה להם ללוות כ־200 מיליון דולר, כשגובה ההלוואות נע בין 5,000 ל־300 אלף דולר". עבור הלווים ניתן השירות בחינם, כשמודל הרווח של Become מגיע מעמלות שנגבות מהמלווים לאחר שאושרה העסקה.