שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook
בנק הפועלים
Microsoft
Labs

אדם שם-אור

20, מנהל פיתוח, Pagaya

כשאדם שם-אור הגיע ל-Pagaya, לפני שלוש שנים, הוא היה בן 17 והסטארט-אפ המבטיח שמפתח טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית לניהול השקעות, סיים בדיוק סבב גיוס של 75 מיליוני דולרים. זה היה סבב הגיוס הגדול והמשמעותי ביותר של החברה עד אז והרבה היה מונח על הכף.

"התחלתי בתור אחראי לתשתיות המחקר בחברה", הוא מספר, "שם הקמתי את התשתיות לחוקרים, הייתי אחראי על בחינה ושיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיות, בעבודה שכללה את שיפור הפרודוקטיביות של המחקר תוך קיצור זמנים, פישוט של מערכות למידת המכונה, מעבר לענן, הטמעת טכנולוגיות חדשות והעברת התוצרים לפרודקשיין". במילים אחרות, הרבה הוטל על כתפיו הצעירות של שם-אור שכבר בגיל 19 ניהל צוות של עשרות עובדים.

בתוך שנה שם-אור כבר עמד בראש הפיתוח של Pagaya והיה אחראי על כל מאמצי הפיתוח בחברה, כולל תשתיות המחקר והסביבה המבצעית. "הקמתי את מחלקת הפיתוח, שגדלה מצוות אחד של שלושה עובדים לשלושה צוותי פיתוח של למעלה מ-20 עובדים, מה שאפשר את הגדלת החברה באמצעות הטכנולוגיה", הוא מעיד. בתפקיד היה אחראי על גיוס והקמת מחלקת הפיתוח, כתיבה, תכנון ויצירה מחדש של המערכות ובניית תשתיות הדאטה והכלים הפנימיים של החברה. בחברה שחלק קריטי מפעילותה מבוסס על איסוף, בנייה וניתוח של דאטה ומאגרי מידע אדירים – שם-אור מתפקד כבורג מאוד חיוני במכונה המשומנת.

היום, אחרי שלוש שנים הוא אחד השמות הבולטים והמבטיחים הרוחשים בסצנת ההייטק הישראלית. מי שהיה צריך הוכחה נוספת קיבל אותה לאחרונה, אחרי שהודיעה החברה על גיוס נוסף – הפעם של קצת יותר מ-100 מיליון דולר, בסבב שהובילה קרן העושר של ממשלת סינגפור. הגיוס האחרון השלים את סך הגיוסים של החברה הצעירה לכ-150 מיליון דולר, כך ש-Pagaya היא אחת המועמדות הבטוחות להפוך לחד-קרן בעתיד הקרוב ונראה שלשם-אור יש חלק בלתי מבוטל בכך.
בנוסף, אדם הוא חבר אסכולה- רשת הבוגרים של מרכז מדעני העתיד של קרן מיימונידיס, שמופעלת בשותפות עם משרד רה"מ.
סיים את תוכנית אודיסיאה באוני' תל אביב.