הדוגמנית הבינלאומית דורית רבליס החלה את הקרירה כבר בגיל 13. את הצעדים הראשונים בעולם הדוגמנות עשתה בחו"ל עבור חברות אופנה כמו טום פורד ופולו ראלף לורן ואף כיכבה בקמפיין העולמי של קלווין קליין כשהיא רק בת 15.
"עוד לא היה לי קשר או הבנה אמיתית על העולם הזה, אבל ערב אחד ישבנו כל המשפחה בסלון והיתה כתבה על סופיה מצ'טנר (בוגרת פורבס Under30 לשנת 2018) שדגמנה עבור Dior בגיל 14. אמא שלי זרקה לאוויר, חצי בצחוק, 'דורית את גם יכולה ללכת על מסלולים כאלה'. החלטתי לשלוח הודעה לסוכנים של סופי, ומשם הכל התגלגל".
מאז הספיקה רבליס להשתתף בקמפיינים נחשבים של חברות גדולות, בינהן, Zara, TopShop, Urban Outfitters ו-Tommy Hilfinger, אם לציין רק כמה. עבור כל יום צילום היא מקבלת סכומים שנעים בין עשרות למאות אלפי דולרים. בשנה האחרונה היא גם משמשת כפרזנטורית של רשת האופנה קסטרו.
"לפני הקורונה הייתי עובדת בעיקר בחו״ל אז כמובן שזה שינה המון. בשנה שעברה הייתי מעל 180 יום בחו״ל לצורך לצילומים, וברגע שהכל התחיל ולא היתה אפשרות לטוס, התמקדתי בשוק המקומי ועבדתי יותר פה בארץ".
רבליס (19), התגייסה לאחרונה לצה"ל לחיל התקשוב אך מקווה שבקרוב, כשיסתיים משבר הקורונה, היא תוכל לחזור לעבוד בחו"ל במקביל לשירותה הצבאי, כאומן פעיל. "כרגע אני רוצה להמשיך לקדם את המעמד שלי כדוגמנית מובילה בשוק הבינלאומי וגם התחלתי לפתח יותר את תחום המשחק שתמיד משך אותי. ויש לי גם פרויקט עסקי שאני עוד בהתחלה שלו".