שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook
בנק הפועלים
Microsoft
Labs

עדי נחום

26, מעצב גרפי

בארה"ב כמו בארה"ב, גם אירוע לאומי ומעונב כמו השבעת הנשיא ג'ו ביידן, מערב קניות. כך, למשל הושקה לקראת הטקס בגבעת הקפיטול קולקציית מרצ'נדייז רשמית שכללה בין היתר קפוצ'ון שחור מעטר בסיסמאות ממסע הבחירות ובתמונותיהם של ביידן וסגניתו קמלה האריס. על העיצוב אחראי המעצב הגרפי הישראלי, עדי נחום שחבר למנהל האומנותי ג'ו פרז (שעבד בין היתר עם כוכבי ענק כמו קנייה ווסט).

זהו הפריט השני שעיצב נחום עבור הקמפיין של ביידן. קודמה לו חולצת טאי-דאי כחולה שהפכה ללהיט ויראלי אחרי שנלבשה בין היתר על ידי הדוגמנית היילי ביבר, בת זוגו של ג'סטין ביבר. המאורע שתועד באינסטגרם הוביל למכירות של 200 אלף יחידות של החולצה.

ברזומה של נחום מופיעים כבר כמה שמות גדולים: הוא נבחר למעצב הראשי של הזמרת האמריקאית ג'סטין סקיי, שיתוף פעולה שכלל עיצובי קאבר לסינגלים ולאלבום, וכן מרצ'נדייז שנלבשו בין היתר על ידי דוגמניות העל בלה חדיד, קנדל ג'נר. בהמשך אף עיצב עבור ג'סטין ביבר את עטיפת הסינגל המצליח Holy, יצר עבור רשת הלבשת הספורט foot-locker העולמית ארבע קולקציות שונות עם שחקן ה-NBA פיג'יי טאקר (יוסטון רוקטס), חובב אופנה ידוע, ועיצב חלוצות לחברת הגיימינג Thieves 100 שבבעלות הראפר דרייק.

נחום, 26, נולד וגדל בירושלים. את שירותו הצבאי עשה כגרפיקאי בביטאון חיל האוויר ("אני עוסק בזה מאז שאני ילד") ואחרי שחרורו למד תקשורת חזותית בשנקר.

עד הקורונה נחום חי ועבד על הקו תל אביב-ניו יורק כעצמאי ודרך הסטודיו של אחיו, Mercer Project, שחיבר אותו לגורמים מובילים בתעשייה בארה"ב. כיום הוא עובד מישראל מול לקוחות בחו"ל.

בהמשך הוא מתכנן להקים מותג סטריט-וור משלו וכבר מתכונן לפרויקט נוסף עם רשת foot-locker העולמית. "הייתי רוצה לנסות ולהכניס את הסגנון הזה ואת תרבות המרצ'נדייז שמלווה את המוזיקה של אמנים גם לישראל".