שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook
בנק הפועלים
Microsoft
Labs

קים אור אזולאי

18, אשת עסקים, שחקנית וכוכבת רשת

קצת מוזר לכנות צעירה בת 18 בתואר "אשת עסקים", אבל במקרה של קים אור אזולאי נראה שזה תיאור שאי אפשר להימנע ממנו.

את פרופיל האינסטגרם שלה, שמונה היום למעלה מחצי מיליון עוקבים, היא החלה לטפח כבר בגיל 14. המספרים הגדלים אפשרו לה לשתף פעולה עם חברות מסחריות ולהתפרנס מהרשת החברתית. שיתוף הפעולה המסחרי הראשון היה עם רשת האופנה TNT ליצירת קולקציות ממותגות (KWILD DREAM), ממנו הכניסה לפי הערכות כ-100 אלף שקל. פריטי הקולקציה אזלו מהמדפים תוך זמן קצר.

את הכסף שהרוויחה השקיעה אזולאי במותג KIMOR ובסימן ההיכר שלה – קולקציית כובעים שאותה שיווקה תחילה באופן עצמאי ולאחר מכן באתר טרמינל X. אלפי יחידות אזלו בתוך חודש והכניסו רווח שנתי מוערך של כ-100 אלף שקל.

אבל את הכסף הגדול באמת עשתה כפרזנטורית של מספר מותגים. היא הוחתמה לארבע עונות ברשת האקססוריזTOPTEN , מקבוצת הודיס, ולפרזנטורית של חברת מאק הבינלאומית, שהשיקה שתי קולקציות בארץ בהובלתה. זוהי גם השנה השלישית שבה היא חלק משגרירי מותג סמסונג ישראל, והשנה חברה ל-FILA, שהחתימה אותה על הסכם בלעדי כפרזנטורית. משיתופי הפעולה האלה הכניסה אזולאי, לפי הערכות, קרוב ל-900 אלף שקל.

בהמשך עברה גם למסך הטלוויזיה וכיכבה בסדרות "ככה זה" של YES (לצד אסי כהן ודנה מודן) וב"יש לה את זה" בקשת 12 וב"ספיידר"בערוץ ניקולודיאון, שמשודרת ב-170 מדינות.היא גםהשתתפה בקמפיין של HOT לצד גל גדות. הצעד הבא? קו בישום שיושק בישראל, "וצפויות עוד המון הפתעות, גם בתחום המשחק".