לאחר שכיהן בתפקיד שליח הסוכנות היהודית בניו יורק בשנים 2016-2018, רגב גור היטיב לנצל את הקשרים שרקם בקרב הציבור העסקי במנהטן בכדי להקים את פירמת השיווק והפיתוח העסקי – Narrative שעוזרת לחברות בתהליך הכניסה והגדילה שלהם לארצות הברית ואנגליה. בשנים האחרונות, ייצגה החברה חברות כמו Mine, Proprep, Sayollo, Openigloo ועוד. רגב הוא מהדמויות המובילות בעולם בתחום משפיעני הרשת והחברה שלו מנהלת תקציבים של עשרות מיליוני דולרים בשנה.
קשריו הרבים הביאו אותו בהמשך לחיבור ולחוזה ייצוג עם סטלה פן, המרגלת בפרשת בלאק קיוב-הארווי וינשטיין. לאחרונה, מכר רגב את זכויות השידור (התסריט) לסדרה על הפרשה לחברת הפקות אמריקאית גדולה שתפיק אותה השנה. ״אין משהו שאני אוהב יותר מאשר לשבת מול דף חלק, במקרה שלי, אייפד, לשרטט מה אני רוצה שיקרה וכמה חודשים לאחר מכן, לראות את זה קורם עור וגידים. כך אני מתכנן את כל החלומות שלי״, הוא אומר.
גור, השתמש ביכולת הבנת הפוטנציאל העסקי שלו כדי ליצור יוזמה מצליחה נוספת. לאחר שהבין את היקף השוק והעבודה עם משפיענים הוא הקים את Artik, פלטפורמה שמחברת בין משפיעני רשת לחברות B2C. ארטיק מחזיקה בעצמה בנכסים דיגיטליים עם מיליוני עוקבים ברחבי העולם.