בשנה שעברה השתתפה שיראל אברהמי בתוכנית "הכרישים" והרשימה את פאנל המשקיעים עם פיץ' מצוין ואישיות כובשת. שלושה מתוך ארבעת הכרישים רצו להיכנס כשותפים בעסק שלה. "זה הרגע הכי גדול בקריירה שלי שהשפיע כלכלית, מיתוגית ועסקית", היא מודה, "מפנה ענק שישפיע גם על ההמשך".
אברהמי הקימה עסק לאופנה צנועה שנושא את שמה, מגלגל מיליוני שקלים בשנה ומייצג היטב את החזון שלה ואורח חייה – מותג אופנה צנועה הפונה לנשים חרדיות, וכיום גם לנשים ערביות. "המכנה המשותף בנינו הביא לקוחות חדשות ונוצר איתן קשר מתמשך", היא מספרת על הקהל יוצא הדופן שלה.
השקת הקולקציה הראשונה שלה, שלוותה בשיתוף הסיפור שהוביל אותה להקמת המותג, כשהיא רק בגיל 20, זכתה לסיקור נרחב ומפרגן. "סיקור שנתן לי דחיפה מיתוגית ומסחרית משמעותית שמשכה לקוחות חדשים מישראל ומחו"ל". ואז הגיעה כתבה נוספת בעקבות לקוחה ערביה שהעלתה לאינסטגרם תמונה שלה חובשת חיג'אב ולבושה בשמלה של אברהמי, על רקע הר הבית. "זה מאוד ריגש אותי", היא מודה. "זו דרך לחיבור בין אנשים עם דעות פוליטיות שונות ואמונה דתית שונה. זו השליחות שלי".
אברהמי נשואה ואמא לארבעה, נולדה בדרום אפריקה וגדלה בכפר חב"ד, שם היא מתגוררת כיום. היא החלה ללמוד הוראה בסמינר בגיל 18 עד שאירוע מכונן במהלך הלימודים וגם פתיחה באגרות הקודש של הרבי מלובביץ' (סדרת ספרים שבהם מכתבים נבחרים שהרב כתב במענה לפניות מאמינים) גרם לה להבין שהיא צריכה לחשב מסלול מחדש והיא פנתה לעולם היזמות.
בשנת 2019 הכניס המותג של אברהמי 2 מיליון שקל וב-2020 צמח ב-40%. לאחרונה הוציאה אברהמי קולקציה משותפת עם מותג האופנה יאנגה, מקבוצת FOX. בטווח הרחוק היא שואפת לקדם יוזמה חברתית שתסייע ליזמים בתחילת דרכם בהקמת העסק. "אני יודעת שנתתי השראה, תקווה ואמונה ללקוחות שלי שכל אחת יכולה לעשות את זה".