שני פדר נחשבת כיום לאחת מיוצרות התוכן המובילות בתחום האופנה והטרנדים ברשת, בארץ ובעולם. מאחוריה קהילה גדולה של נשים המחכות בשקיקה לניתוחים, לפרשנויות ולתחזיות שלה.
את תחילת דרכה בעולם האופנה והלייף סטייל עשתה שני פדר ב-FIT (המכון הטכנולוגי ניו יורק), שם למדה יזמות, פיתוח מוצר ותחזיות טרנדים. בזמן הלימודים ולאחריהם עבדה בחברת תחזיות טרנדים הניו יורקית הנחשבת פאשן סנופ ובמותג האופנה אלי טהרי. "הייתי מנתחת תצוגות אופנה וכותבת עליהן"
כיום פדר מתגוררת בישראל ומנהלת את קהילת האינסטגרם "פדריישן", שצברה תאוצה בזמן הקורונה. במסגרת הקהילה היא יוצרת תוכן המתמקד בטרנדים מתחום האופנה, הבריאות, המזון ועוד. "זה התחיל כשהבנתי שבעידן של הרשתות המון אנשים חשים בדידות ויש צורך בקהילתיות ובאינטראקציה", היא אומרת. מדי יום מספקת פדר השראה עבור העוקבות שלה באמצעות תחזיות קולעות על טרנדים והנגשה של תוכנית וויזואלית כיצד ליישם אותם בטווחי מחירים שונים. "הכוח זה האנשים ולא רק איך את נראית או כמות העוקבים. העמוד מתבסס על אינטראקציה אינטנסיבית שלי עם הקהילה", היא אומרת.
השיח לא נשאר רק בתחומי העולם הווירטואלי. הוא משפיע על תעשיית האופנה ורשתות שאיתן עובדת פדר בשיתוף פעולה. "הקהילה שלי מורכבת גם מהצרכן וגם מהמותג עצמו", היא מסבירה. בין השאר היא פועלת בשיתוף פעולה עם רשת האופנה STORY. בחודש הבא היא צפויה להשיק את קולקציית הקיץ במסגרת שיתוף הפעולה שלה עם אתר One Project, של עזריאלי. במאי היא מתכננת טיול ייחודי שכולו אופנה ולייף סטייל לקהילת הפדרשיין, שימשך יומיים ויכלול סדנאות, הרצאות ותחזיות.